Archief - Hoe kan dit???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
de pest bij veel bedrijven nu, dankzij de torenhoge belastingen op loon hier ! ik heb ook 2100€ bruto, als ik netto uittel kom ik daar ook aan. 75€ onkosten internetvergoeding, 9€ dagvergoeding voor maaltijden, 50€ gsm abonnement, tankkaart privé, ...

ok voor nu, maar eens je je pensioen zou hebben ist wa anders natuurlijk, al maak ik me daar geen zorgen over, wil nog wel eens zien wat daar van overblijft binnen x aantal jaar.

Mooncat

Legacy Member
Genious zei:
Terzijde, zit die te vertellen dat ie onverzekerd rondrijdt?

Belastingen staat er ook bij. Ik hoop voor hem dat hij die wel betaalt, want anders gaat hij toch een klein probleempje krijgen met de overheid.

Mr.

Legacy Member
Spendeert graag geld aan playstationspelletjes.

De foto maakt het helemaal af natuurlijk.

|steven|

Legacy Member
Genious zei:
Terzijde, zit die te vertellen dat ie onverzekerd rondrijdt?
Ik interpreteer het dat hij die verzekering wel betaald, maar dat hij dat niet zo graag doet.

M.a.w. iedereen betaalt die dingen niet zo graag (belastingen, verzekeringen, taks, ...) en geeft wel liever geld uit aan zaken waar men wel direct plezier aan kan beleven (die ps games).

botchla

Legacy Member
Netto 1700 EUR tot hij zijn afrekening van de belastingen krijgt wrs..

[BAT] Hydra

Legacy Member
Milfhunter zei:
de pest bij veel bedrijven nu, dankzij de torenhoge belastingen op loon hier ! ik heb ook 2100€ bruto, als ik netto uittel kom ik daar ook aan. 75€ onkosten internetvergoeding, 9€ dagvergoeding voor maaltijden, 50€ gsm abonnement, tankkaart privé, ...

ok voor nu, maar eens je je pensioen zou hebben ist wa anders natuurlijk, al maak ik me daar geen zorgen over, wil nog wel eens zien wat daar van overblijft binnen x aantal jaar.

Hoe de fuck kan dat eigenlijk?

Ik HAD 2500€ en daar bleef netto 1527 van over...

En doordat die klootzakken van vakbonden nu beslist hebben om de 3% loonsvermindering te implementeren door van iedereen 3% af te nemen (ipv de 3% meest incompetente mensen te ontslaan) nog maar 2425€. Ik word echt zwaar onderbetaald. Gelukkig is mijn huidige job erg leerrijk en vrij exclusief, anders was ik weg.

JPV

Legacy Member
nu zijn we al de klootzakken van vakbonden omdat we ingaan op een eis van de werkgever qua loonsvermindering :D. Ga eens in de NMBS-top ;).

En hoe dat kan: door de overdaad aan extralegale maatregleen die mogelijk zijn

NotoriousP

Legacy Member
Als het een troost mag wezen, veel mensen vonden jullie al klootzakken van vakbonden voor die 3% loon vermindering hoor. ;)

kocabar

Legacy Member
MrKend54l zei:
Amai ik ga ook parkeerwachter worden. 1700netto maat.
wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...

btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is :lol:

waffel

Legacy Member
kocabar zei:
wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...

btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is :lol:

:niceone:

DaFreak

Legacy Member
kocabar zei:
wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...

btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is :lol:

Volgens mij... moet gij... ook is... een glas spa... in u gezicht krijgen. Er zijn mensen die harder werken en het nog met een stuk minder moeten doen ook.

MrKend54l

Legacy Member
kocabar zei:
wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...

btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is :lol:

Amai maat.... 1700euro netto is wel al een mooi loon ze. Er zijn er veel die het belange niet hebben.
als gij meer verdient dan edde chance da ge een goeie job hebt. Maar niet iedereen heeft dat geluk.

JPV

Legacy Member
kocabar zei:
1)wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... 2) en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand?3) waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4) 4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ...5) EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...

6)btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is :lol:

1) is idd veel voor een ongeschoolde arbeider
2) nee, vele sectoren hebben dat niet.
3) meeste werkgevers staan dat niet toe
4) meeste sectoren hebben dat neit
5° dat is al van zijn netto-loon afgetrokken. Het gaat trouwens over een maaltijdvergoeding, geen maaltijdcheque.
6) hij werkt geen 9 uur perdag, hij werkt van 9 tot 18 uur. Daarin zit zijn pauze inbegrepen.

Genious

Legacy Member
JPV zei:
1) is idd veel voor een ongeschoolde arbeider
2) nee, vele sectoren hebben dat niet.
3) meeste werkgevers staan dat niet toe
4) meeste sectoren hebben dat neit
5° dat is al van zijn netto-loon afgetrokken. Het gaat trouwens over een maaltijdvergoeding, geen maaltijdcheque.
6) hij werkt geen 9 uur perdag, hij werkt van 9 tot 18 uur. Daarin zit zijn pauze inbegrepen.
Als gij ooit dergelijke dienstverlening (uitleg/advies) als zelfstandige ofzo begint te leveren (als dat kan?), laat dan eens iets weten. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan