Forrest Gump
Legacy Member
De laatste 10 jaar was ik in ICT technisch support, assistent systeembeheerder, pc technieker, eigenlijk manusje-van-alles.. 
Door omstandigheden werkloos geworden 1.5 maand geleden. Ga nu volgende maand intensieve VDAB opleiding C# ontwikkelaar volgen.
Aan de rechterkant zie je de inhoud:
dotTeno v3
Dit combineer ik met de programmeervakken van graduaat informatica optie programmeren.
Want ben al graduaat informatica, maar dan optie netwerkbeheer (aantal jaar terug eens behaald).
Als deze opleidingen lukken hoop ik ergens een kans te krijgen als programmeur wat niet makkelijk zal worden, want ben al 40..
Denken jullie dat het überhaupt wel mogelijk is?
Ik ga er in ieder geval eens voor gaan, want als ik met iets start ga ik er altijd heel fanatiek voor.

Door omstandigheden werkloos geworden 1.5 maand geleden. Ga nu volgende maand intensieve VDAB opleiding C# ontwikkelaar volgen.
Aan de rechterkant zie je de inhoud:
dotTeno v3
Dit combineer ik met de programmeervakken van graduaat informatica optie programmeren.
Want ben al graduaat informatica, maar dan optie netwerkbeheer (aantal jaar terug eens behaald).
Als deze opleidingen lukken hoop ik ergens een kans te krijgen als programmeur wat niet makkelijk zal worden, want ben al 40..
Denken jullie dat het überhaupt wel mogelijk is?
Ik ga er in ieder geval eens voor gaan, want als ik met iets start ga ik er altijd heel fanatiek voor.

