MATABARO
Legacy Member
Zou er me iemand kunnen zeggen waar de beste plek is om goedkoop en redelijk snel een kwaliteitsvolle opleiding te volgen om een heftruckattest te behalen? Ik heb vernomen dat dit bij de VDAB lang duurt én er vrij lange wachtlijsten zijn.
Bijna alle bedrijven waar ik heb gewerkt vonden dit een zeer grote plus, dus wil ik de knoop eindelijk doorhakken en het behalen ipv er mee rondreiden zonder een attest te hebben (zodat ik de technieken om er mee te rijden écht beheers en alle ins en outs ken).
Bijna alle bedrijven waar ik heb gewerkt vonden dit een zeer grote plus, dus wil ik de knoop eindelijk doorhakken en het behalen ipv er mee rondreiden zonder een attest te hebben (zodat ik de technieken om er mee te rijden écht beheers en alle ins en outs ken).
dus was er nog door.