idd, elke school is anders. Goh geen idee, om de leerlingen schrik aan te jagen?

ze zeggen wel dat het belangrijk is enz... maarja , uiteindelijk iedereen doet er zijn best voor en het zou me dan echt verwonderen mocht er dan iemand niet op slagen, hangt waarschijnlijk ook af van je resultaten op de andere vakken.