esli14
Legacy Member
hallo,
ik zit in mijn laatste jaar middelbare school , sport !
Ik heb mijn GIP moeten voorstellen en ook al moeten indienen.
nu is mijn vraag; als je in het totaal een buis hebt op je GIP samen met atletiek , kan je dan een herexamen krijgen om een nieuwe GIP te maken? sommigen zeggen dat je dan je hele jaar opnieuw moet doen , sommigen zeggen herexamen. maar als ik op elk theorie vak erdoor ben is het toch onmogelijk om juist daarvoor helemaal mijn jaar opnieuw te moeten doen! dit kan toch niet?
weten jullie daar iets van?
grtzz
ik zit in mijn laatste jaar middelbare school , sport !
Ik heb mijn GIP moeten voorstellen en ook al moeten indienen.
nu is mijn vraag; als je in het totaal een buis hebt op je GIP samen met atletiek , kan je dan een herexamen krijgen om een nieuwe GIP te maken? sommigen zeggen dat je dan je hele jaar opnieuw moet doen , sommigen zeggen herexamen. maar als ik op elk theorie vak erdoor ben is het toch onmogelijk om juist daarvoor helemaal mijn jaar opnieuw te moeten doen! dit kan toch niet?
weten jullie daar iets van?
grtzz



