je moest eens weten wat ik allemaal al niet heb gelezen, sorry maar het zit me een beetje tot boven met al het zoeken, ik moet nog iets beslissen want weet nog niet wat ik wil doen, heb nl herexamen gehad en wou nog niets plannen tot als ik mijn resultaten wist, daarna ben ik op reis geweest.
dus sorry daarvoor. ik zit al ganse dagen bezig met het zoeken van een richting. Ik heb LO gedaan maar het steekt me wat tegen dus zou graag iets anders doen.
Dank u