ik zou daar ook wel een paar antwoorden op willen weten, heb Juist secundair LO gedaan en psychologie lag me wel, weet nog altijd niet wat ik ga doen omdat ik herexamen anatomie had !! Als er hier nog meer zijn die wat meer kunnen vertellen, laat maar komen , ik ben ook wel nieuwsgierig. Heb gelezen dat het veel boeken lezen is en het duurt 4-5 jaar.