Chilliewillie88
Legacy Member
Pfff wat een klote periode. Mijn vader werkt ook bij ford (alsook nog een aantal familieleden). Daar komt nog eens bij dat hij twee weken geleden een hersenbloeding gehad heeft waardoor hij wsl toch nooit meer zou kunnen gaan werken. Maar wat een regelrechte ramp voor de Limburgse economie. De welvaart in Limburg is gekomen met de komst van ford en ik vrees dat deze er ook samen mee gaat verdwijnen. Wat een smerige streken van de ford top. De sluiting is logisch en te begrijpen, maar bij mij gaat het er niet in dat ze een paar weken geleden nog werkzekerheid tot 2020 roepen en nu dit. Achterbaks it is.


.... Al die mensen die wss op straat staan + die mensen van de leveranciers ... zucht