Archief - Ford Genk gaat dicht......

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chilliewillie88

Legacy Member
Pfff wat een klote periode. Mijn vader werkt ook bij ford (alsook nog een aantal familieleden). Daar komt nog eens bij dat hij twee weken geleden een hersenbloeding gehad heeft waardoor hij wsl toch nooit meer zou kunnen gaan werken. Maar wat een regelrechte ramp voor de Limburgse economie. De welvaart in Limburg is gekomen met de komst van ford en ik vrees dat deze er ook samen mee gaat verdwijnen. Wat een smerige streken van de ford top. De sluiting is logisch en te begrijpen, maar bij mij gaat het er niet in dat ze een paar weken geleden nog werkzekerheid tot 2020 roepen en nu dit. Achterbaks it is.

GiJay

Legacy Member
België is een probleem voor België.

We zagen dit al tijden aankomen (ik heb het gemeld in een aantal threads). Als we niet de probleemmarkten ( retail komt er ook nog aan) aanpakken en de mensen herscholen draait het altijd op deze onzin uit.

Btw... Wat met de doppers die wel willen werken maar niet 50% wilt afgeven aan een debiele overheid die dit niet eens ziet aankomen? :p

Swagger

Legacy Member
En zeggen dat we geld aan Spanje lenen (in de realiteit wss geven), en juist Valencia de taak van Genk zal overnemen. Pijnlijk.

boy1308

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Ge moet niet beginnen schelden omdat u familie getroffen is. Werk u frustraties maar uit om de manne van Ford jongen.

Ga maar verder leven in je fantasie wereld met elfjes en trollen... Ik leef in de realiteit

scriptkiddie

Legacy Member
Vergeet niet de inkomsten uit RSZ (werknemersbijdrage en vooral werkgeversbijdrage), en de personenbelasting van 8000 mensen. Stel gemiddeld brutoloon van 2500 euro, dan spreken we over 1500 x 8000 = 12 miljoen euro per maand minderinkomsten voor de Belgische staat.

Swagger

Legacy Member
Ik vraag mij af of de politiek het al niet wist, of meer zelfs: zelf niet gevraagd heeft om dit nieuws pas bekend te maken naar de verkiezingen.

fortuneke

Legacy Member
Zeer spijtig voor de mensen die er werken :(
de regering .... lol .....die vullen hun zakken wel , laat de kleine mens maar zen kl**ten afdraaien

Dragonix

Legacy Member
Veel sterkte voor alle getroffenen!!

Zelf heb ik geen enkele band met Ford (er werkt wel een nonkel van me in een Ford garage als verkoper, maar weet niet of hij door dit echt betrekking heeft), maar toch... het is een enorme klap :s .... Al die mensen die wss op straat staan + die mensen van de leveranciers ... zucht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan