Archief - Ford Genk gaat dicht......

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boy1308

Legacy Member
Net het nieuws vernomen... Dit is een ramp voor heel Limburg, Vlaanderen en België. Nonkel van me werkt er en ikzelf ook in automobielsector...

Waar eindigt dit toch?

Sterkte aan iedereen die getroffen is!!!

f33db4ck

Legacy Member
Jammer, maar logisch. en dan nog eens die toeleveranciers :s sucken :/

Walden

Legacy Member
Na de sluiting van de mijnen, opnieuw een drama voor Limburg.

Veel sterkte toegewenst aan de getroffenen.

ChasingRabbits

Legacy Member
Hoe is dit een ramp voor heel belgie, vlaanderen en Limburg? Is alleen een ramp voor die 4600 mensen en hun gezin. Ook is het beter dat het thread hier staat aangezien niet iedereen kan posten in dat actualiteits forum.

JPV

Legacy Member
der is een reden waarom niet iedereen kan posten in dat actualiteitsforum (nuja, zelsf dat weerhoudt sommigen niet...)

En het gaat over de tewerkstelling van zo'n 10000 man (direct+indirect) en dus minstens zo'n 8000 gezinnen. Da's toch een substantieel aantal. Om het even duidelijk te maken: mocht iedereen aan de wlh komen (wat wel niet zo zal zijn, maar gezien de hoge leeftijd is de kans niet klein dat de helft aan de wlh komt), dan betekent dit een uitgave van zo'n 14 miljoen euro per maand.

Kiiilerke

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Hoe is dit een ramp voor heel belgie, vlaanderen en Limburg? Is alleen een ramp voor die 4600 mensen en hun gezin. Ook is het beter dat het thread hier staat aangezien niet iedereen kan posten in dat actualiteits forum.

enorm veel doppers die er bij komen:unsure:

ChasingRabbits

Legacy Member
Misschien goed, dan gaan ze wat meer werk steken in het vinden van de doppers die gewoon niet willen werken of die nog in het zwart bij klussen.

PhoenixEffect

Legacy Member
Uiteindelijk krijg je meer doppers dan werkers, met als resultaat: de ondergang!

Swagger

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Misschien goed, dan gaan ze wat meer werk steken in het vinden van de doppers die gewoon niet willen werken of die nog in het zwart bij klussen.

Dat is de beste grap die ik vandaag al gehoord heb :)

boy1308

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Hoe is dit een ramp voor heel belgie, vlaanderen en Limburg? Is alleen een ramp voor die 4600 mensen en hun gezin. Ook is het beter dat het thread hier staat aangezien niet iedereen kan posten in dat actualiteits forum.

Ben je debiel ofzo?

Koopkracht daalt van die gezinnen dus economie achteruit (nog feller), meer werklozen dus nog minder kans op werk voor diegene die nog geen job hebben.
Kost staat dus meer geld en de staat komt het op een of andere manier halen bij U hoor!

ChasingRabbits

Legacy Member
boy1308 zei:
Ben je debiel ofzo?

Koopkracht daalt van die gezinnen dus economie achteruit (nog feller), meer werklozen dus nog minder kans op werk voor diegene die nog geen job hebben.
Kost staat dus meer geld en de staat komt het op een of andere manier halen bij U hoor!

Ge moet niet beginnen schelden omdat u familie getroffen is. Werk u frustraties maar uit om de manne van Ford jongen.

Yones

Legacy Member
Hij heeft nochtans gelijk:)

Verstuurd van mijn ZTE-BLADE met Tapatalk

ChasingRabbits

Legacy Member
ooh booeehoeee. Ik ben alles behalve gekwetst hoor. Het is totaal geen ramp voor mij, daarmee dat ik het vroeg aangezien ik ook in vlaanderen en dus Belgie woon.

JPV

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
ooh booeehoeee. Ik ben alles behalve gekwetst hoor. Het is totaal geen ramp voor mij, daarmee dat ik het vroeg aangezien ik ook in vlaanderen en dus Belgie woon.
een overdosis NIMBY gekregen? 't is niet omdat jij niet persoonlijk getroffen wordt, dat het geen ramp kan zijn voor Limburg, Vlaanderen of België.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan