Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChasingRabbits zei:Hoe is dit een ramp voor heel belgie, vlaanderen en Limburg? Is alleen een ramp voor die 4600 mensen en hun gezin. Ook is het beter dat het thread hier staat aangezien niet iedereen kan posten in dat actualiteits forum.

ChasingRabbits zei:Misschien goed, dan gaan ze wat meer werk steken in het vinden van de doppers die gewoon niet willen werken of die nog in het zwart bij klussen.

ChasingRabbits zei:Hoe is dit een ramp voor heel belgie, vlaanderen en Limburg? Is alleen een ramp voor die 4600 mensen en hun gezin. Ook is het beter dat het thread hier staat aangezien niet iedereen kan posten in dat actualiteits forum.
boy1308 zei:Ben je debiel ofzo?
Koopkracht daalt van die gezinnen dus economie achteruit (nog feller), meer werklozen dus nog minder kans op werk voor diegene die nog geen job hebben.
Kost staat dus meer geld en de staat komt het op een of andere manier halen bij U hoor!
een overdosis NIMBY gekregen? 't is niet omdat jij niet persoonlijk getroffen wordt, dat het geen ramp kan zijn voor Limburg, Vlaanderen of België.ChasingRabbits zei:ooh booeehoeee. Ik ben alles behalve gekwetst hoor. Het is totaal geen ramp voor mij, daarmee dat ik het vroeg aangezien ik ook in vlaanderen en dus Belgie woon.