Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Century

Legacy Member
Esth vandaag was toch ne zware, bio daarentegen was goed te doen.
Maandag latijn, morgen eens al mijn teksten erdoor peren.

s0123986

Legacy Member
maandag enkel natuurwetenschappen (3uursvak). Tzal een rustig weekendje worden :)

Morrissey

Legacy Member
Mijn wiskunde was, tegen mijn verwachting in, erg goed. Alles op alles gehaald op mijn theorie (:cool:), en mijn oefeningen waren voor de rest ook goed! Viel erg goed mee.

Morgen Nederlands, en als afsluiter woensdag esthetica. Pff, kben't beu :p.

Oij

Legacy Member
Morgen als laatste godsdienst, integenstelling tot wat sommige denken is het alles behalve een "rustig" aflsluitertje.
Man, dat mens haar cursus...:unsure:

s0123986

Legacy Member
Natuurwetenschappen was zoals verwacht een eitje. Morgen en woensdag thuis, donderdag om rapport, vrijdagvoormiddag nog welzijnsdag en dan kan de vakantie pas echt beginnen!!

s0123986

Legacy Member
Oij zei:
Morgen als laatste godsdienst, integenstelling tot wat sommige denken is het alles behalve een "rustig" aflsluitertje.
Man, dat mens haar cursus...:unsure:

Bij ons is da ook nie om mee te lachen! Da mens vraagt echt theorie. Vroeger was dat et chillste vak van allemaal, gewoon een beetje zeveren, maar nu pfff.

Drew

Legacy Member
s0123986 zei:
Bij ons is da ook nie om mee te lachen! Da mens vraagt echt theorie. Vroeger was dat et chillste vak van allemaal, gewoon een beetje zeveren, maar nu pfff.
VD? :)

Gundosao

Legacy Member
Morgen nog Chemie, vrijdag nog 1 uurtje om mijn rapport gaan en tzit erop.
Wiskunde was enorm slecht, maar ietske meer dan de helft kunnen invullen due tijdsgebrek, + dat da nog is zo een eikel van ne leerkracht is. Die komt zo naast mij staan, dan hoort ge die zo overdreven zuchten...

robke821

Legacy Member
Vandaag frans gehad, viel al bij al wel mee denk ik.

Tweede vraag was wel een kleine ramp :p

We moesten wat citaten kennen van bekende (en minder bekende) schrijers (int frans natuurlijk) :p. Maar er staat boven al die citaten blijkbaar ook nog een kleine inleiding en die werd blijkbaar ook geteld als een citaat, den deze krijgt natuurlijk juist één van de 2 inleidingen (of citaten noemt het zoals ge wilt) waar da hij niks van afwist, uiteindelijk nog wa geprobeerd om wa te zeggen da heel vaag wat te maken had me het citaat maar ja, t kalf was (voor die vraag) wel degelijk verdronken :p


Morgen Godsdienst, dat is echt belachelijk weinig, ge moet echt moeite doen om daar ne namiddag mee vol te krijgen, de cursus was zoiezo al serieus weinig, nu is de leerkracht ook nog ziek geweest enkele weken (geen les dus) daarna een vervangster gekregen en daar hebben we bijna niks bij gezien :D.

Daarna Engels als afsluiter moet ook te doen zijn alhoewel we redelijk wat teksten moeten kennen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan