Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Vandaag Engels gehad, weinig en simpel :p

Morgen geschiedenis, ook weinig, en ook redelijk simpel.

Braxgata

Legacy Member
Vandaag Toegepaste psychologie en Chemie gehad, easy :p

morge Nederlands

slapthatbass

Legacy Member
Vandaag frans gehad, ging wel :D
morge fysica en aardrijkskunde = namiddag vrij

Starvomiter

Legacy Member
Gedaan!
Volgende week donderdag rapport, doel is 75 (rapport 77) en al mijn examens gingen precies wel vlot dus, ik heb nog hoop!

robke821

Legacy Member
Geschiedenis gehad, zou wel is een buis kunnen worden, pffff.

Ongeziene teksten die ge moet situeren en in verband moet kunnen brengen met de leerstof :(

Eerste vraag, vat het belang van de franse revolutie samen op 10 regels, da gaat gewoon ni, daar hebt ge 2 bladzijden voor nodig ofzo

Morrissey

Legacy Member
robke821 zei:
Ongeziene teksten die ge moet situeren en in verband moet kunnen brengen met de leerstof :(

Dat zijn doorgaans toch echte puntenpakkers? Nuja hier toch, teksten linken met geziene leerstof vind ik echt makkelijk.

Braxgata

Legacy Member
Fireflies zei:
Dat zijn doorgaans toch echte puntenpakkers? Nuja hier toch, teksten linken met geziene leerstof vind ik echt makkelijk.

Inderdaad, dat vind ik ook. Maar er zijn mensen die gewoon alles rats van buiten leren zonder eigenlijk te begrijpen wat ze leren, dan krijgen ze zo iets voor hun neus en slaan ze volledig tilt.

robke821

Legacy Member
Braxgata zei:
Inderdaad, dat vind ik ook. Maar er zijn mensen die gewoon alles rats van buiten leren zonder eigenlijk te begrijpen wat ze leren, dan krijgen ze zo iets voor hun neus en slaan ze volledig tilt.

Zo zijn er inderdaad genoeg mensen, maar zelf ben ik zo (voor geschiedenis en voor de meeste andere vakken uitgezonderd wiskunde want daar ben ik een echte ramp in) niet.

Ik snapte echt wat er gebeurd was in die tijd wat de gevolgen waren de oorzaken, maar de ongeziene tekst was zo moeilijk te begrijpen en zo onduidelijk geschreven dat je echt niet wist waar het nou precies over ging (en ge kunt moeilijk heel uwe cursus vanbuiten gaan leren). Het was trouwens niet enkel die vraag die moeilijk was, waren der nog genoeg andere, foto's te zien krijgen van figuren die niet in handboek staan, niet in wb, snel eens even 1 minuut op powerpoint gezien hebben, en dan die foto's nog moeten gaan rangschikken en kort verklaren. :doh:.

Ik heb veel commentaren gehoord van klasgenoten achteraf en iedereen vond het op nix trekken, zowel de mensen die wisten wat ze geleerd hadden als de mensen die vanbuiten geleerd hadden.

MaximumOfBass

Legacy Member
mijn examen periode is tot nu toe echt rot slecht verlopen,
het lukt gewoon niet om men concentratie te houden, als ik dan toch probeer te leren heb'k de dag erna gewoon het gevoel da'k niks heb gedaan :s

ik zie het echt nog gebeuren da'k 5 van de 8 examens die'k tot nu toe gemaakt heb gebuisd ben maar dan is men jaar wel serieus naar de knoppen om het mooi uit te drukken .. ik moet er nog 3 maken maar na het derde examen was de moed al in de schoenen gezakt dus het is gewoon redden wat er te redden valt ...

pfffff, wanne nest :s

Th1x4nG

Legacy Member
Relax, duw nog effe door voor de laatste. Tweede semester valt er nog 3/5 van de punten te rapen, en uw dagelijks werk zal ook ni zo slecht zijn geweest, zeker.

Welke richting?

MaximumOfBass

Legacy Member
dagelijks werk is nie schitterend, ik doen in't 5de economie-wiskunde ..

Century

Legacy Member
Morgen esthetica, stelt echt niks voor, wrs een paar vragen over renaissance en barok en een aria/recitatief schrijven.
En dan nog biologie, is ook nog wel cava

robke821

Legacy Member
Ook nederlands gehad vandaag, het was een zeer groot exaam (op 155 punten :D)


Maar uiteindelijk was de leerstof ni zo moeilijk alleen nogal uitgebreid, normaal moet da een goei exaam geweest zijn.

s0123986

Legacy Member
vandaag open boek examen van geschiedenis, mondeling van geschiedenis en schriftelijk van esthetica. esthetica was makkelijk, mondeling van geschiedenis is volledig de mist ingegaan, maar normaal gezien haal ik da wel op met da open boek stuk.

SiRdeK

Legacy Member
Mondeling geschiedenis en aardrijkskunde gehad. Gesch heb ik 70 zei em.

Maandag Latijn. Das al iet anders :p

Grizzzly

Legacy Member
Mondeling geschiedenis achter de rug, was echt veel te makkelijk. Heb er wel veel tijd in gestoken...

GianniK

Legacy Member
Vandaag Engels en Duits gehad, was wel simpel, vond ik

Maandag Wiskunde en Godsdienst
Wiskunde zal heel wat anders worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan