Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smitske

Legacy Member
gthizzang zei:
hoe verschrikkelijk ben ik ni geëindigd >_>

aardrijkskunde - gedelibereerd
Engels - 56
Frans - 67,5
geschiedenis - 56
Latijn - 51,5
natuurwetenschappen - 58
Nederlands - 52,5
wiskunde - 83
Duits - 72
godsdienst - 53
LO - 66
LTV - 69

In ons jaar 2 mensen met herexamen (meiske me 2, kerel me 1) ; geen C's. (op 130 man)
Just eindviering gehad me booze van 't school, omfg wa ne fouten boel. Ze hebben ons daar weg moeten jagen, iedereen zo zat as een patat. :')
Kga het nu al missen :(, geen enkel idee wa'k volgend jaar wil gaan doen :unsure:

hehe ik in 4de ook gedelibireerd voor ard, met een waarschuwing, maar in't vijfde men gat eraan geveegt en blijve plakke me 4-5 buizen, nu eindelijk een jaar na datum zesde uit :p

-Steve-

Legacy Member
smitske zei:
hehe ik in 4de ook gedelibireerd voor ard, met een waarschuwing, maar in't vijfde men gat eraan geveegt en blijve plakke me 4-5 buizen, nu eindelijk een jaar na datum zesde uit :p

De dt-regel is ook niet echt uw ding precies. :(

smitske

Legacy Member
-Steve- zei:
De dt-regel is ook niet echt uw ding precies. :(

meh gewoon met het snel typen, slechte eigenschap ik lees niet na wat ik typ anders hadek het wel gezien :p

Rikie

Legacy Member
Da Biezt zei:
Ik wil in beroep gaan !

IOk heb een C attest gekregen en ik doe houtbewerking, nu tijdens het examen was ik mijn veiltje vergete en moest ik met boormachine enzo werken

Nu ben ik gebuist op hout en heb ik C attest gekregen !!

Ik wil in beroep gaan, hoe moet ik dat doen ?

:')

ganz

Legacy Member
Beroepsprocedure staat in uw schoolreglement

en uw "veiltje" meepakken volgende keer eh :D

blockkiller

Legacy Member
Bij ons hebben ze de ambetantste kerel van de klas doorgelaten met 4 buizen, naar mijn mening gewoon om er gene last meer mee te hebben.

Nooby4Ever

Legacy Member
blockkiller zei:
Bij ons hebben ze de ambetantste kerel van de klas doorgelaten met 4 buizen, naar mijn mening gewoon om er gene last meer mee te hebben.

bij ons gaan ze die buizen en is hem van school gestuurd :p

Aprella

Legacy Member
aaaagh khaat die administratieve zever opt einde vant jaar.... vooral het bij schrijven van den agenda... verschrikkelijk en nutteloos -_-'

boeffel

Legacy Member
Aprella zei:
aaaagh khaat die administratieve zever opt einde vant jaar.... vooral het bij schrijven van den agenda... verschrikkelijk en nutteloos -_-'

vooral het verbeteren van taken/toetsen, ze zeggen dat nét voor de examens, en dan hebde geen tijd voor te leren meer

smitske

Legacy Member
Aprella zei:
aaaagh khaat die administratieve zever opt einde vant jaar.... vooral het bij schrijven van den agenda... verschrikkelijk en nutteloos -_-'

kmoet ook nog heel den agenda bijschrijven, zal dit dinsdag wel doen aangezien ik geen idee heb wat in te schrijven xp

Belle

Legacy Member
smitske zei:
kmoet ook nog heel den agenda bijschrijven, zal dit dinsdag wel doen aangezien ik geen idee heb wat in te schrijven xp

"oefeningen" afwisselen met "grammatica" afwisselen met euh... "nieuwe theorie" ofzo :D

bumba007

Legacy Member
pff, bij ons bijna rapport, en 10% van ons 5dejaar heeft gvd een C-attest. Nu begin ik toch wel schrik te krijgen.

LaBuenaVida

Legacy Member
bumba007 zei:
pff, bij ons bijna rapport, en 10% van ons 5dejaar heeft gvd een C-attest. Nu begin ik toch wel schrik te krijgen.

Same,
Ikzelf denk dat ik het ook aan m'n rekker heb :(

Kben een vriendelijke/spontane leerling die van een lagere richting naar een hogere richting is gegaan.
Mijn specifieke vakken zijn niet wat ze moeten zijn (kan beter!)
Maar m'n stage is dan weer prima gegaan!

Pff..

bumba007

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Same,
Ikzelf denk dat ik het ook aan m'n rekker heb :(

Kben een vriendelijke/spontane leerling die van een lagere richting naar een hogere richting is gegaan.
Mijn specifieke vakken zijn niet wat ze moeten zijn (kan beter!)
Maar m'n stage is dan weer prima gegaan!

Pff..

Ik volg dus economie moderne talen, en bij economie heb ik bijvoorbeeld een zeer grote voorsprong op de rest, maar mijn frans kan mij serieus nekken.

Boedie

Legacy Member
Iedereen is het hier wel mee eens , als je teveel buizen hebt , dat je niet verdient over te gaan.

Maar als je nu pas midden januari in een andere klas terecht komt? Het vorige trimester werd vervallen (waren ook allemaal andere vakken die ik nu niet meer had). Mijn dagelijks werk is goed/zeer goed. Maar bij de examens heb ik een paar buizen opgelopen.

-aardrijkskunde gebuist (maar erdoor samen met DW werk)
-boekhouden gebuist met 46% ( erdoor met dagelijks werk) (hoofdvak)
-wiskunde een buis (3/4de van het examen over de 2 laatste weken leerstof, die hij niet deftig heeft uitgelegd!)
-info een buis (volgend jaar geen informatica meer)
- LO denk ik ook gebuisd (altijd mijn best gedaan , maar hij verlangt soms wat teveel)

Alle andere vakken ben ik er mooi door. Heb me tijdens het jaar goed ingezet. Dit jaar geen problemen gehad met wat dan ook.

Verdien ik dan een 2de kans? herexamens of kweet niet wat.
Wat is jullie mening?

Fliblit

Legacy Member
Als je erdoor bent met dw is alles in orde en lo is totaal niet belangrijk. Mss info, ik was gebuisd in duits (ook geen duits meer volgend jaar) maar de leraars zeiden dat ze keken naar de prestaties van het afgelopen jaar, niet naar het jaar dat komt

Boedie

Legacy Member
Het is te zien hoe de leerkrachten er zelf over denken hé. Ik denk dat ze een buis als een buis zien wat je DW ook is. Mja, zal het straks weten.

Proim

Legacy Member
5 mensen met een C in ons 6e, 3 in het humane, 1 in mijn klas (wet wisk 6u) en nog 1 in moderne talen wet denk ik.

Morgen weet ik wel pas mijn punten.

Balsaus

Legacy Member
Ik weet het van mij pas overmorgen! Maar ik veronderstel dat als ik morgen en vandaag ni gebeld wordt dak wel een A-attest heb. Een C hebben lijkt me eerlijk gezegd pijnlijk , toch groot deel van de vakantie verkloot dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan