Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Zie maar dak een VIP ticketje krijg voor uw 100dagen fuif :angry:!

Alst nen troost is, laatste jaar rocks :love:

-Steve-

Legacy Member
ns boy zei:
Zie maar dak een VIP ticketje krijg voor uw 100dagen fuif :angry:!

Alst nen troost is, laatste jaar rocks :love:

Vindt ge dat echt? Ik heb mij in al die jaren niet zo geërgerd als in mijn laatste jaar. Kwam prolly ook door de nieuwe directrice, de teef.

_ns_

Legacy Member
Zoveel zalige dingen dat ge beleeft :D. Massa's feestjes (fuiven + 18e verjaardagen), 100 dagen, etc... + ge behoort tot de grote jongens van't school :woohoo: (wat volgend jaar meteen omdraait).

Dat het laatste jaar uitbollen is, is daarentegen wel een foute opvatting :p.

Baats

Legacy Member
-Steve- zei:
Vindt ge dat echt? Ik heb mij in al die jaren niet zo geërgerd als in mijn laatste jaar. Kwam prolly ook door de nieuwe directrice, de teef.

Ik ook. Meer dan ooit vroeg ik mij af hoe hard ik mijn tijd wel niet aan't verdoen was in dat laatste jaar bankzitten, welk nut het had, etc. etc.

-Steve-

Legacy Member
ns boy zei:
Zoveel zalige dingen dat ge beleeft :D. Massa's feestjes (fuiven + 18e verjaardagen), 100 dagen, etc... + ge behoort tot de grote jongens van't school :woohoo: (wat volgend jaar meteen omdraait).

Dat het laatste jaar uitbollen is, is daarentegen wel een foute opvatting :p.

De feestjes waren tof, stuk voor stuk, maar ze werden overschaduwd door de vele ergernissen.

_ns_

Legacy Member
Op een trees voor wiskunde na had ik allemaal leuke leerkrachten, wat al erg veel doet :).

-Steve-

Legacy Member
ns boy zei:
Op een trees voor wiskunde na had ik allemaal leuke leerkrachten, wat al erg veel doet :).

Ik heb (had hopelijk) een trees voor wiskunde, een mentaal gehandicapte voor Chemie en Fysica, een die haar vak te hoog inschat voor Biologie en een die geen deftig Nederlands kan voor Frans.

Gelukkig waren er nog toffe ook.

Proim

Legacy Member
Het zit er sinds gisteren ook op voor mij :woohoo:
Vanavond vanaf 19u bellen ze rond naar diegene die er niet door zijn. Ik zal er wel niet bij zijn normaal gezien maar je weet maar nooit natuurlijk ^^

Ironpole

Legacy Member
ns boy zei:
Zoveel zalige dingen dat ge beleeft :D. Massa's feestjes (fuiven + 18e verjaardagen), 100 dagen, etc... + ge behoort tot de grote jongens van't school :woohoo: (wat volgend jaar meteen omdraait).

Dat het laatste jaar uitbollen is, is daarentegen wel een foute opvatting :p.

Yeep, had ge geen eindejaarsreis? Die was bij ons echt onvergetelijk.

-Steve-

Legacy Member
GWP naar Berlijn was dat. Machtig was dat, elke dag zat. :D Overdag musea bezichtigen, 's avonds zuipen voor dood. En het eten daar, zo lekker maar toch zo goedkoop. :love:

_ns_

Legacy Member
Ironpole zei:
Yeep, had ge geen eindejaarsreis? Die was bij ons echt onvergetelijk.

Paar uitstappen, maar een vast schoolreis niet, omdat er reeds teveel dagen wegvielen.

Wel wordt er een (rond)reis georganiseerd naar Griekenland voor 2 weken (met Pasen), die inderdaad de max was :love:. Zalige afsluiter voor uw humaniora, alle zaken waar ge over hebt geleerd nu in werkelijkheid bekijken. Daarnaast nog veel zonnekloppen, zee en strand, zalige cafékes en locale dancings :D.

Morrissey

Legacy Member
Ja lap, vakantiewerk Nederlands. Mijn leerkracht kennende zal dat ook niet al te simpel zijn :sop:.

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja lap, vakantiewerk Nederlands. Mijn leerkracht kennende zal dat ook niet al te simpel zijn :sop:.

Direct proberen maken vanaf de moment da ge het hebt, lastig, maar ge zijt er dan wel meteen vanaf.

Sucks btw :p.

Th1x4nG

Legacy Member
hoe verschrikkelijk ben ik ni geëindigd >_>

aardrijkskunde - gedelibereerd
Engels - 56
Frans - 67,5
geschiedenis - 56
Latijn - 51,5
natuurwetenschappen - 58
Nederlands - 52,5
wiskunde - 83
Duits - 72
godsdienst - 53
LO - 66
LTV - 69

In ons jaar 2 mensen met herexamen (meiske me 2, kerel me 1) ; geen C's. (op 130 man)
Just eindviering gehad me booze van 't school, omfg wa ne fouten boel. Ze hebben ons daar weg moeten jagen, iedereen zo zat as een patat. :')
Kga het nu al missen :(, geen enkel idee wa'k volgend jaar wil gaan doen :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Een meiske uit mijn klas, ze zou verdomme lappen moeten krijgen :x. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.

boeffel

Legacy Member
Fireflies zei:
Een meiske uit mijn klas, ze zou verdomme lappen moeten krijgen :x. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.

stoem wijf

majah, hoe zout ge zelf zijn als ge gebuisd zijt? ik zou naar examencommissie gaan zoiezo


(btw: gebruik haar kwetsbaarheid om sexytime te verkrijgen ;) )

Morrissey

Legacy Member
Ik ben ook blijven zitten, en weet dat dat mijn eigen fout was. Ik heb dat geaccepteerd, en schoontjes mijn jaar over gedaan. Als je te weinig hebt, heb je te weinig. Face it, iemand met 3 tekorten, en dan nog op hoofdvakken, verdient niet om over te gaan naar het volgend jaar. Voor 3 kleine vakken zou een deliberatie al straf zijn, als het dan nog eens een hoofdvak is, is een C volledig terecht.

Lospeed

Legacy Member
Fireflies zei:
Een meiske uit mijn klas, ze zou verdomme lappen moeten krijgen :x. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.

Bij ons is er op 130-140 man 1 iemand met herexamens... van sommigen die erdoor zijn vraag ik mij echt af op welke manier die leerkrachten delibereren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan