bij mij ook gebeurd. ze raakten het kwijt, ik toonde bewijs en ik MOCHT het opnieuw maken. heb dan gezegd dat ik dat in geen geval ging doen, en toen kreeg ik het klasgemiddelde (11). had het examen wel beter gemaakt dan een 11 sowieso maarja zo was ik er wel vanaf...