Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Ardo zei:
Allé nog iemand die economie B mag herdoen? :woohoo:

Jep :p
Zal nog veel werk hebben vandaag.

Er is hier net een nieuwe kotgenoot gearriveerd, straks eens goeiedag gaan zeggen. Hij maakt wel veel lawaai (is zich waarschijnlijk aan het installeren), eens zeggen dat ik morgen een herexamen heb :unsure:

Nas

Legacy Member
Epic fail is epic. Geezus, hoe ik ooit zal slagen op dat recht, Joost mag het weten :s

freakykiller

Legacy Member
Utred zei:
:lol:

In de brug is de puree trouwens kwenie oe lekker.

Meh ik word ze toch beu ze :p


en bij de computerwetenschappen zit er ook ne ***** :unsure:. Sympathieke kerel, wel ne waal of fransman want zijn nederlandse uitspraak is nogal Di Rupo achtig


edit: ik moet nu nog ne dachtig examenvragen maken en ik mag echt nie failen hé :sop:

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Meh ik word ze toch beu ze :p


en bij de computerwetenschappen zit er ook ne ***** :unsure:. Sympathieke kerel, wel ne waal of fransman want zijn nederlandse uitspraak is nogal Di Rupo achtig


edit: ik moet nu nog ne dachtig examenvragen maken en ik mag echt nie failen hé :sop:

Eh, ne *****:unsure:. Is da zo ene met ne zot lange naam of is da nen anderen?

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Eh, ne *****:unsure:. Is da zo ene met ne zot lange naam of is da nen anderen?

Jep :p 4 namen :unsure:
Zijn voornaam bestaat precies uit een Belgische voor & achternaam en zijn achternaam is zo'n Afrikaanse voor& achternaam :unsure:. Alé zo staat het geregistreerd bij Ugent alleszins.

Nooby4Ever

Legacy Member
Aangezien het leren niet zo vlot ben ik wat minoren/lessenrooster/ect aan het bekijken, er zijn mensen die tot 21uur les hebben :eek:

Zijn hier trouwens mensen die informatica doen aan de KUL?

Fliblit

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Aangezien het leren niet zo vlot ben ik wat minoren/lessenrooster/ect aan het bekijken, er zijn mensen die tot 21uur les hebben :eek:

Zijn hier trouwens mensen die informatica doen aan de KUL?

Ik ken iemand die nu aan zijn master gaat beginnen

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Jep :p 4 namen :unsure:
Zijn voornaam bestaat precies uit een Belgische voor & achternaam en zijn achternaam is zo'n Afrikaanse voor& achternaam :unsure:. Alé zo staat het geregistreerd bij Ugent alleszins.

Ah, dan kenk hem. Dieje prof van elektriciteit was in het eerste semester tegen hem aant klagen da zijn naam zolang was, dat hij de kolombreedte van de examenlijst had moeten aanpassen :rofl:.

Nooby4Ever

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ken iemand die nu aan zijn master gaat beginnen

Nja, kwil gewoon polsen of het 2de jaar echt moeilijker is dan het eerste, van horen zeggen is het moeilijker (wiskunde is een serieus buisvak, maar voor de rest heb ik geen idee)
Aangezien ik twijfel om het mezelf "moeilijk" te maken met minoren of niet.

Fliblit

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Nja, kwil gewoon polsen of het 2de jaar echt moeilijker is dan het eerste, van horen zeggen is het moeilijker (wiskunde is een serieus buisvak, maar voor de rest heb ik geen idee)
Aangezien ik twijfel om het mezelf "moeilijk" te maken met minoren of niet.

Mja, hij heeft zijn 1e en 2e jaar in de kulak gedaan, dus dat gaat je wss niet veel helpen :p

Gatsby

Legacy Member
Nas zei:
Epic fail is epic. Geezus, hoe ik ooit zal slagen op dat recht, Joost mag het weten :s

Hebt ge die samenvatting gebruikt vanop Wanakoe? Die was echt goed vond ik.


Ik had vandaag Engelse Taalkunde en ben achteraf nog iets gaan vragen aan de prof. Die zei wat het antwoord was en toen zei ik wat ik had opgeschreven (krak hetzelfde qua inhoud van het antwoord, gewoon anders verwoord dan in de cursus), zegt die dat ze mijn antwoord niet goed gaat kunnen rekenen. Ik vraag waarom: "that's not how it was formulated in your syllabus."

WTF.
Hopelijk is al de rest wel juist. :ironic:

Utred

Legacy Member
Gatsby zei:

Kutprof inderdaad. Ik had hetzelfde voor bij verschillende vragen. Als de inhoud volledig juist was maar op een andere manier geformuleerd als in de cursus kreeg ik 2 op 5. Had in totaal 23/50.

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Ah, dan kenk hem. Dieje prof van elektriciteit was in het eerste semester tegen hem aant klagen da zijn naam zolang was, dat hij de kolombreedte van de examenlijst had moeten aanpassen :rofl:.

:lol:, maar die naam is toch ook maar raar :p Precies of die een belgische en een afrikaanse moet hebben

Gatsby

Legacy Member
En die stelde superveel vragen, 8 pagina's ook echt. :puke:
In eerste zit maar 3 ofzo.

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
:lol:, maar die naam is toch ook maar raar :p Precies of die een belgische en een afrikaanse moet hebben
Geef toe dat er wel enkele rare types bij ons zitten :p De ***** en de 'weerman', als je weet op wie ik het heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan