Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Wij zitten met meer vrouwen dan mannen, en dat voor een ingenieursrichting.Wel een hoop lelijke draken/seuten.
ad:

TheRedDevils zei:Bij ons meer hoor.
Examen ging nog redelijk. Binnen 20 uur ofzo mijn volgende. Dat wordt een leuk dagje![]()

coldplayke zei:Het meisje dat zich ook nog heeft ingeschreven drinkt net zoals ik niet.
Volgens mij gaat er na die dag een gigantische uitschrijving plaatsvinden bij Duits
Nee, het is de bedoeling dat we ze een beetje rondleiden door Leuven, de belangrijkste aula's laten zien, de fakbars, goedkope restaurantjes (ergo alma), ...
Volgens mij is de vakgroep van Duits de enige die zoiets organiseert bij T&L, ik was er vorig jaar ook naar toe geweest, en het was fijn dat je dan al een aantal mensen leert kennen. En vooral de onaangekondigde niveautest was heel fijn![]()




Shit man, da was vuile nest. Denk "Karton maar dan minder lekker".
Exorikos zei:Bij ons zit een creationist...![]()
edraket zei:Ja, nie zo super moeilijk. Oefeningen waren gelijkaardig aan de oefenzittingen. Maar gij moet die SPSS opnieuw doen nu zeker?
Utred zei:In de brug is de puree trouwens kwenie oe lekker.
stinky zei:Ja, kmoet blijkbaar oef kunnen maken o.b.v. uittreksels van SPSS.
edraket zei:Ook die projectoefeningen hermaken? Wanneer is da examen?

.GemaneDude zei:Hoe gingen uw herexamens?![]()
