Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ik ben te cool om geclassifeerd te worden onder 'cool'.
Ik ben een coolio.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben te cool om geclassifeerd te worden onder 'cool'.
Ik ben een coolio.

gij zijt het neusje van de zalm
de crème de la crème
de tepel van de tet!

Velcro

Legacy Member
Klein vraagsken

Ik studeer aan de ugent en ik ben mijn campuskaart van de NMBS kwijt. 'k Zou dus graag een nieuwe aanvragen ma 'k vind geneen van die documenten terug die je moet afgeven aan de balie van uw station om een nieuwe te bekomen.

helluuuppp

Exorikos

Legacy Member
e.House zei:
Een aanrader in de buurt; Home | www.aquaparc.ch (vanuit Montreux zelfs heel goed bereikbaar bij fiets)

Morgen wil ik nog naar het meer en maandag en dinsdag zijn mijn laatste dagen werken hier. :p Toch bedankt voor de tip. De kans bestaat dat ik nog een keertje naar hier kom.

Nas

Legacy Member
Velcro zei:
Klein vraagsken

Ik studeer aan de ugent en ik ben mijn campuskaart van de NMBS kwijt. 'k Zou dus graag een nieuwe aanvragen ma 'k vind geneen van die documenten terug die je moet afgeven aan de balie van uw station om een nieuwe te bekomen.

helluuuppp
Dat staat bij op Oasis bij attesten

Tsubasa

Legacy Member
Zou beter eens enen gaan drinken, ma gelijk geen goesting. Het blokverschijnsel: na nen tijd zit ge precies vastgeroest thuis.

Pieterjan94

Legacy Member
Ik ben benieuwd wat Mark Peeters gaat te vertellen hebben over Neil zijn dood :')

Cadiuro

Legacy Member
Bah

Ze geven morgenvoormiddag superveel wind. Kbel naar mijn mama om te vragen of ik een half dagje blokpauze mag nemen om te gaan windsurfen. Mijn ouders zijn weg voort weekend, maar de kans dat ze daar toch achterkwamen is vrij reëel (nat gerief onder andere).

Enfin, kbel dus. Mijn mama was al niet zo pro, maar blijkbaar hebben ze de poort op slot gedaan en ik heb daar geen sleutel van :sop: Serieus gemiste kans... Net die ene moment dat ze veel wind geven én dat ik ver genoeg voorloop op mijn planning om een halve dag te kunnen missen.

Het goeie is wel dat ik nu in september niet meer ga moeten onderhandelen om de auto naar Nederland (of gewoon naar zee) te mogen nemen alst daar eens waait. Dat heeft ze al beloofd.

Verder wordt het morgenvoormiddag weer een hele voormiddag luisteren naar de wind die waait.

Edit: Ennnnn ik zat blijkbaar in de studententhread in plaats van ergernissenthread. Primeur voor ulle, dudes!

edraket

Legacy Member
Srsly bro, laatste kans enal, dan zouk nog toch efkes geen halve dagen zitten verspillen aan dingen dieje binnen een goeie 2 weken ook kunt doen :s:s:s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan