Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Ik ben te cool om geclassifeerd te worden onder 'cool'.
Ik ben een coolio.
Exorikos zei:Het regent hier. Wel een heerlijke combinatie van temperatuur en regen om ff in te gaan lopen!![]()
e.House zei:Een aanrader in de buurt; Home | www.aquaparc.ch (vanuit Montreux zelfs heel goed bereikbaar bij fiets)
Toch bedankt voor de tip. De kans bestaat dat ik nog een keertje naar hier kom.Dat staat bij op Oasis bij attestenVelcro zei:Klein vraagsken
Ik studeer aan de ugent en ik ben mijn campuskaart van de NMBS kwijt. 'k Zou dus graag een nieuwe aanvragen ma 'k vind geneen van die documenten terug die je moet afgeven aan de balie van uw station om een nieuwe te bekomen.
helluuuppp
Nas zei:Dat staat bij op Oasis bij attesten

Velcro zei:jep i know, heb daar iets gevonden, maar moet je ook geen formulier mee hebben? toch bedankt![]()
Nas zei:Wat is een Neil Armstrong?
Serieus gemiste kans... Net die ene moment dat ze veel wind geven én dat ik ver genoeg voorloop op mijn planning om een halve dag te kunnen missen.