Exorikos
Legacy Member
De examenhumor is strong in this one.
Last van de weerbots na een week zo hard werken. Ik had gehoopt vandaag te kunnen beginnen voor mijn herexamen.
Ik wilde een plushen Higgs boson kopen voor mijn petenkindje, maar ze maken die niet meer...
http://3.bp.blogspot.com/-0X5NEMUl8...o/Ms60Kfh67Rk/s1600/higgs_boson+plush+toy.jpg Nochtans was het een groot succes, want elke keer waren ze direct uitverkocht.
Last van de weerbots na een week zo hard werken. Ik had gehoopt vandaag te kunnen beginnen voor mijn herexamen.
Ik wilde een plushen Higgs boson kopen voor mijn petenkindje, maar ze maken die niet meer...
http://3.bp.blogspot.com/-0X5NEMUl8...o/Ms60Kfh67Rk/s1600/higgs_boson+plush+toy.jpg Nochtans was het een groot succes, want elke keer waren ze direct uitverkocht.
Als ik een souvenir van CERN wil meebrengen voor een kindje is dat toch ideaal. 



