Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
mla zei:
krijg je normaal gezien studiepunten terug als ge een jaar ni gestudeerd hebt?
vndg nog een examen gaan meedoen vr studiepunten mr da was ook gene vette.
Khad nog een klein beetje hoop maar nu ist toch wel helemaal gedaan..
SHITFUCK, TOCH NIET WEER OVER DIE FUCKING STUDIEPUNTEN E?

Volgens mij eindig je gewoon met je studiepunten waarmee je je laatste academiejaar bent geëindigd. Je krijgt geen studiepunten door niet te gaan studeren.

Utred

Legacy Member
Tsubasa zei:
Maar de lessen waren geweldig. Braeckman :love:. Trouwens, buisvak, 12 in 1e zit, met de vingers in de neus :cool:.

Ah nee wacht, ik heb gezweet op dat examen.

16:cool:

Fantastische lessen inderdaad, en een zeer goed boek ook.

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
SHITFUCK, TOCH NIET WEER OVER DIE FUCKING STUDIEPUNTEN E?

Volgens mij eindig je gewoon met je studiepunten waarmee je je laatste academiejaar bent geëindigd. Je krijgt geen studiepunten door niet te gaan studeren.

Wel dus...

Gatsby

Legacy Member
Fuck you despl€nter, met uw kutexamens altijd. :puke: En nooit deelvrijstellingen geven hé!!!

Eentje voor volgend jaar dus. Gvd.

Utred

Legacy Member
€?

Welk examen? Ik kon die kerel totaal nie af, maar zijn examens vond ik zeer redelijk.

Gatsby

Legacy Member
Utred zei:
€?

Welk examen? Ik kon die kerel totaal nie af, maar zijn examens vond ik zeer redelijk.

Ja, moest ie zichzelf googelen ofzo. :p
En NLK II. Zijn deel stond maar op 5 van de 20 punten en omdat ik enkele van zijn obscure termen niet meer wist, ga 'k sowieso er niet door zijn ondanks dat ik de delen van Mar€€l en Veerle wel deftig kon. Ik wil deelvrijstellingen. :sad:

coldplayke

Legacy Member
De prof van Europese literatuur is ook weer lief geweest, naar wat ik heb gehoord :unsure:

Ik weet niet goed wat het precies was, maar iets dat ze een mail had rond gestuurd met 'deze teksten moet je kennen, of, bekijk deze teksten nog maar eens goed'

om dan een tekst te vragen die er niet tussen staat :lol:

Dat had ze in het eerste semester ook gelapt, ik ben blij dat ik dat niet opnieuw moest doen :x

glashelder

Legacy Member
Ach, bij ons is de prof die ons examen vergeten was (waardoor hij vlug een examen uit het hoofd moest opstellen via de telefoon en een ander mondeling examen moest stopzetten en de studente in kwestie meepakken in zijn auto naar de andere kant van Gent om ons examen toe te lichten) de examens van onze richting kwijtgeraakt, waardoor de gebuisde mensen niet op feedback kunnen gaan :') "We zullen iets laten weten als we ze terugvinden." :lol:

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Jah, das alleen als ge uw master al hebt

Alles lezen hé.

Ook studenten die het hoger onderwijs verlaten en minder dan 60 studiepunten leerkrediet hebben, hebben recht op deze eenmalige opbouw tot 60 studiepunten met maximaal 10 studiepunten per jaar.

Bijvoorbeeld een student heeft op het einde van het academiejaar 2009-2010 nog maar 23 studiepunten over op zijn leerkrediet en schrijft zich niet meer in voor het academiejaar 2010-2011. Dan zal het leerkrediet vanaf het academiejaar 2011-2012 met 10 studiepunten per academiejaar opgebouwd worden en dit tot de student 37 (= 60 - 23) studiepunten in totaal heeft teruggekregen.

Th1x4nG

Legacy Member
Efkes spontaan gesolliciteerd bij een bedrijf waar ne maat ze is gaan opscheppen deze zomer, in de hoop dak daar nog 3 weken kan mijn kas spijzen, na 't examen ook es bij Randstad binnengaan... das toch allemaal vrijblijvend, daar hebde nog wel het meeste succes van al die interimkantoren, denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan