Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Tibokio

Legacy Member
Hehe, thanks! Laat ons hopen dat ik er door ben, toch een vak minder volgend jaar :D

coldplayke

Legacy Member
Filosofie in T&L is sowieso wel gemakkelijker, ge ziet veel minder. (Ook maar 3 uur les). Het wordt wel een andere prof dit jaar, dus misschien gaat die niet op zo'n slakkentempo vooruit :unsure:

Matt.

Legacy Member
Mottige dag vandaag. Slecht geslopen door rotmuggen, wakker geworden met hoofdpijn en het werken gaat niet vooruit.

Cadiuro

Legacy Member
Tging beter dan verwacht, maar ik denk niet dat ik erdoor ben.

Mijn punten gaan niet exponentieel gestegen zijn, maar mogelijk wel vier of vijf keer beter.

Edit: even anders geformuleerd: hopelijk gaan mijn punten niet exponentieel gestegen zijn maar wel tien keer zoveel.

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Filosofie in T&L is sowieso wel gemakkelijker, ge ziet veel minder. (Ook maar 3 uur les). Het wordt wel een andere prof dit jaar, dus misschien gaat die niet op zo'n slakkentempo vooruit :unsure:

Dat zeggen ze al jaaaren dat Moors op pension gaat, wrs gaat het nog steeds die zijn :p

coldplayke

Legacy Member
Nee, hij heeft het zelf gezegd en ons uitgenodigd op zijn afscheidsdrink in november :p

coldplayke

Legacy Member
Ik was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik door was op zijn examen :D

J.F.

Legacy Member
Ja, het examen... :unsure: echt zo vaag man. Dacht echt dat ik gebuisd ging zijn toen.

Maar om te leren viel het toch echt wel mee ;) zo weinigggg

Utred

Legacy Member
In Gent is filosofie 1 van de twee grote buisvakken in het eerste jaar:unsure:

Fliblit

Legacy Member
Wij hadden deze coole kerel. Ik denk dat ongeveer een derde van het eerste zijn examen mocht herdoen in augustus, wijsbegeerte was bij ons redelijk moeilijk :(

coldplayke

Legacy Member
Bij ons zijn er ook die zeggen dat ze de cursus moeilijk verwoord vinden :lol:

Th1x4nG

Legacy Member
coldplayke zei:
Bij ons zijn er ook die zeggen dat ze de cursus moeilijk verwoord vinden :lol:

Op 't examen psychologie vorig jaar, vroeg er zo ne kerel aan de prof "wa betekent dit woord" (ben vergeten wat het was, maar 't was geen rocket science, geen woord uit de cursus hoor, gewoon ja... een woord dak kende toenek 8 was)
Prof: spreekte gij Nederlands, jongen? Joa euh, ik kan u ni helpen vrees ik

Achteraf zattem da zo aan al die toezichters te vertellen, zalig moeten lachen me hoe ze plat gingen om die kerel :rofl:

Cadiuro

Legacy Member
Terug ne laptop op mijn kot! Tis dat oud model dat ik vorige keer ook gebruikt heb, maar kvind dat al gevaarlijk genoeg :s maar khebt nodig voor powerpoints, dus we gaan dat karakter maar weer even moeten bovenhalen.

Nuja, kheb al geen series en slechts één game (op mijn gsm staan spellen die deze laptop niet eens aankan :s:s), dus de verleiding zal relatief beperkt zijn.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
In Gent is filosofie 1 van de twee grote buisvakken in het eerste jaar:unsure:

Maar de lessen waren geweldig. Braeckman :love:. Trouwens, buisvak, 12 in 1e zit, met de vingers in de neus :cool:.

Ah nee wacht, ik heb gezweet op dat examen.

mla

Legacy Member
krijg je normaal gezien studiepunten terug als ge een jaar ni gestudeerd hebt?
vndg nog een examen gaan meedoen vr studiepunten mr da was ook gene vette.
Khad nog een klein beetje hoop maar nu ist toch wel helemaal gedaan..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan