Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Joeshoe zei:
Bij de vuilbakrichtingen ahja. :s :s :s

K vrees er ook wa voor :s Zelf bij taal en letterkunde maken ze website's da schoner zijn dan die van ons int 2e jaar :/

glashelder

Legacy Member
tommie314 zei:
da fuq? De poll laat blijken dat de meerheid op kot zit :s

Haha. Ja, nu je 't zegt. Ik zat gewoon naar 't getalletje te kijken van pendelaars. Never mind! :p

Zie, mijn examen gaat super gaan met dit soort redeneringen :sad:

Nas

Legacy Member
Shit, Bar Refaeli is deze week 27 geworden. Sleeve of wizard is coming closer :s:s

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Hier waren het pannenkoeken! :woohoo:

Zoveel pendelaars in de poll, trouwens. Als ik zo kijk naar mijn richting/jaar, dan zit praktisch iedereen op kot en gaat iedereen er ook van uit dat je op kot zit. Paperonderwerpen waarvoor je je moet inschrijven op Minerva (en dus beperkt zijn) die open gezet worden een half uur na de les, inschrijven in groepen op een moment waarop pendelaars eigenlijk al onderweg zijn (of nog leuker, aankondigingen dat er geen les is een uur voor de les begint :sop:), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn :p Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.

WAAROM ZEGT GIJ TOCH ALTIJD ZO VEEL

joshetei

Legacy Member
Altijd diezelfde evolutie...
smorgens: ik ga zeker alle oefeningen volledig hermaken
tegen de middag: hmm misschien die soortgelijke toch weglaten
avond: ah fuck die laatste 2, da zal wel lukken

Utred zei:
Dat is toch kwenie oe veel tijdverlies?:unsure:

Niet iedereen woont ver hé, ik ben 15-20min onderweg naar gent, ook in volle spits

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
WAAROM ZEGT GIJ TOCH ALTIJD ZO VEEL

Ik weet het, 'k was het ook aan het denken toen ik het typte :sad: Maar ik kan dan niet stoppen! Alles moet uitgelegd en genuanceerd worden anders krijg je hier toch 1000 vragen/opmerkingen. (Not that it matters, want als je alles uitlegt krijg je een opmerking dat je teveel schrijft :p)

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Ik weet het, 'k was het ook aan het denken toen ik het typte :sad: Maar ik kan dan niet stoppen! Alles moet uitgelegd en genuanceerd worden anders krijg je hier toch 1000 vragen/opmerkingen. (Not that it matters, want als je alles uitlegt krijg je een opmerking dat je teveel schrijft :p)
Seg, zo kortaf?

glashelder

Legacy Member
:cry:

Geef mij eens een schop onder m'n gat, trouwens. Ik moet dat hier nog herhalen, maar nee, ze zeggen dingen tegen me op 9lives dus dat is belangrijker dan mijn examen, obv.

freakykiller

Legacy Member
Alé ben ik al dag bezig geweest aan alle details die ik soms vergeet of moet opletten te noteren en komen ze nu af opt forum dat extra notities niet mogen in uw cursus, afhkoaEKLF JAEFJKAELMFJAEJ losers.

Cadiuro

Legacy Member
Het mysterie van onze keuken is opgelost! Eentje heeft geen examens en is dus naar huis voor 't weekend (dat merk ik nu pas :unsure:), eentje zat bij haar vriendje, ene zat 200pagina's achter op zijn planning, ene was EK aant kijken en de laatste was van plan naar de kebap te gaan.

Pizza net op, die komt binnen, "moet ik iets meebrengen van de kebap?"
"euhm ja, nen bicky"
:D

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
:cry:

Geef mij eens een schop onder m'n gat, trouwens. Ik moet dat hier nog herhalen, maar nee, ze zeggen dingen tegen me op 9lives dus dat is belangrijker dan mijn examen, obv.

Ja als elke post ne halven boek is dan duurt dat lang om te antwoorden e:unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Ja als elke post ne halven boek is dan duurt dat lang om te antwoorden e:unsure:

Zoveel mogelijk posts tussen Utred en Glashelder krijgen nu!

Doe dus op u gemak, iedereen, webben tijd.

Kowalskii

Legacy Member
glashelder zei:
Hier waren het pannenkoeken! :woohoo:

Zoveel pendelaars in de poll, trouwens. Als ik zo kijk naar mijn richting/jaar, dan zit praktisch iedereen op kot en gaat iedereen er ook van uit dat je op kot zit. Paperonderwerpen waarvoor je je moet inschrijven op Minerva (en dus beperkt zijn) die open gezet worden een half uur na de les, inschrijven in groepen op een moment waarop pendelaars eigenlijk al onderweg zijn (of nog leuker, aankondigingen dat er geen les is een uur voor de les begint :sop:), groepen die willen samenkomen om iets te bespreken op dagen dat er geen les is, 5 tussenuren op een dag, verplichte uitstappen of debatten of weet ik veel wat tot 23u 's avonds. Als de paar pendelaars dan afkomen om uitzonderingen aan te vragen (eerder wegmogen, of een paper een dag vroeger indienen, of iets vroeger op de dag brengen omdat ze anders de laatste bus niet halen), dan vallen die zo precies uit de lucht dat er mensen zijn die niet op 5 minuten weg en weer zijn :p Ze hebben er wel altijd begrip voor hoor, maar alles qua organisatie en uren is meer met kotstudenten in mind. Wat dus ook de overgrote meerderheid is, wat precies anders is volgens de poll hier.

tl:dr :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan