Matt.
Legacy Member
Utred zei:Het was allemaal van da. Tweede semester is vooral bijvakken(pedagogiek, recht, orthopedagogiek, wijsbegeerte). Fysica was al wat meer een echt vak, maar dat examen mag dan weer niet te moeilijk zijn of niemand is er door.
Nu nog 2 mondelinge examens. Audiologie is niet gemakkelijk, maar dat is ten minste interessant, ik kijk er bijna naar uit om het te studeren.
Dan nog ESSV(eigen stem en spraakvorming), dat is een verschrikking. Niet zo zeer veel theorie maar belachelijk saai(de vorming van alle klanken, hoe ze verkeerd worden uitgesproken en wat je eraan moet doen, ademhalingsoefeningen, stemhygiëne,...) en, ergst van al, je moet perfect AN spreken tijdens dat examen. Dat is echt niet evident, en ze zijn daar zeer streng op. Fucking logopedie.
:') Vindt ge het nu nog niet interessant? Ge gaat toch ni nog een keer veranderen?
Veel geluk ermee!
Alleen pech dat die 2 een gemeenschappelijk jaar hebben.






.