Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Naam: Nasty Nas
Voornaam: FFUUU

Nas zei:Naam: Nasty Nas
Voornaam: FFUUU
Iedere fucking keer.
Methodologie btw was niet zo moeilijk. Ik denk dat een tien halen mogelijk is. Maar dat examen is wel moeilijk in te schatten hoeveel je zal halen.
Wat was dat met dat examen methodologie? Ik hoor hier rare verhalen over dat er 'iets' mis was waardoor ze weer naar buiten zijn moeten gaan en pas 1,5u later weer naar binnen mochten? (Wel sociologen dus die zaten in de UFO, 'k weet niet of jullie daar iets van gemerkt hebben.)Nas zei:Methodologie btw was niet zo moeilijk. Ik denk dat een tien halen mogelijk is. Maar dat examen is wel moeilijk in te schatten hoeveel je zal halen.

Kowalskii zei:2 weken geleden bij ons id gemeente ook zoiets![]()

Ironpole zei:50 minuten geleden oefeningenexamen ingediend en ga nu beginnen met leren voor theorie examen van donderdag. Ben ne zotten beir, k weet het!
Cadiuro zei:Aangename verrassing: Tzijn blijkbaar maar 150pagina's!
Elementaire wiskunde leert ons dat ik dan, daar ik drie dagen heb, slechts 50 pagina's per dag moet doen.

Ja ik zat ook in het UFO. Der waren er daar een paar goed vies.glashelder zei:Wat was dat met dat examen methodologie? Ik hoor hier rare verhalen over dat er 'iets' mis was waardoor ze weer naar buiten zijn moeten gaan en pas 1,5u later weer naar binnen mochten? (Wel sociologen dus die zaten in de UFO, 'k weet niet of jullie daar iets van gemerkt hebben.)
Edit: ah, never mind, een drukfout op het examen dus. Ze zijn in vorm daar![]()

joshetei zei:Ge vergeet nog een empirische slackfactor in te rekenen

