Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Ardo zei:
Merde kan m'n eigen wel door de kop slaan. Twas een deel MC met 4 mogelijkheden en giscorrectie +2 -0.5.
Pas als ik afgaf te binnen geschoten dat als ik gewoon alle mogelijkheden aanduid op vragen die ik niet kon ook nog 0.5 heb :doh:

Als ik nu gebuisd zou zijné....:doh::doh::doh:

Zijde gij nu serieus? :rofl:

Plutus

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik snap Ardo zn redenering niet? Wat veronderstelt hij?:p
Gewoon alle vier de opties omcirkelen, zo zijn er 3 fout en 1 juist. + 2 - 3*0.5 = 0.5 :p of dat droomt hij toch.

f_dieleman

Legacy Member
Ik hoop écht dat die nog in het middelbaar zit. :lol: (of hogeschool natuurlijk :unsure: )

lantaarnpaal

Legacy Member
f_dieleman zei:
Ik hoop écht dat die nog in het middelbaar zit. :lol: (of hogeschool natuurlijk :unsure: )

Wij hadden zo'n leerkracht die exact gedaan had wat die kerel zei :unsure:

Dus ook bij de verbetering van examen gezegd dat als je alle 4 invulde je +0.5 kon halen :/

Plutus

Legacy Member
Paar uur zitten niksen zoals na elk examen, Mad Men gekeken, tijd om weer in actie te schieten. Maandag vennootschapsbelasting :love:

megrohlsta

Legacy Member
Zoals verwacht, ging het examen van geografie landenstudie barslecht. Waarschijnlijk heb ik meer dan de helft blanco gelaten.
Achja, het was eigenlijk toch al te laat om pro forma te doen, want ik had er mijn tijd al in gestoken om te leren. Kon ik tenminste nog m'n best doen :p
Op naar het volgende examen!

Matt.

Legacy Member
Niet iedereen kan even slim zijn!

Gans mottig aan 't worden omdat ik teveel tijd heb, ik hoor of zie geen kat want iedereen is aan 't blokken, dus dan maar naar vriendin beginnen sturen maar die is nu ook boos dat ik gans den tijd zit te sturen en da ik ni mottig moe zijn omda ze ni terugstuurt. :sad: Zitten ook over de limiet dus kan me ook niet bezig houden met series of zo. Ik wil examens gvd! :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Insanitarium zei:
Geweldig. :P
Maar Th1x, hoeveel dagen hebben jullie voor VBR?
En Boek 1 gaat veel te traag naar mijn goesting :(

Donderdag nog examen... Recht gaat volgens mij wel redelijk wat stront aan de knikker zijn, gezien die van de rechten daar zelf 8 dagen en half voor hebben en ik niet eens de helft.
Als ge die monitoraten moest vinden met opgave + goeie oplossing, zeer welkom! Ik heb enkel die samenvatting van 116p ne keer gelezen, tot p95 of zo want dan was er niks meer dak had horen vallen in de les...

Ardo

Legacy Member
Kzal t nog maar s verduidelijken, tis het eerste jaar dat da ze multiple-choice examen heeft. En ze heeft per correct antwoord +2, per fout -0.5. Het is effectief gevraagd geweest in de andere aula en ze was verbaasd maar ze moest dan toegeven dat het inderdaad zo was.
(en ja hogeschool)

Baats

Legacy Member
Allee, naar't schijnt ga ik deze avond nog te weten komen van onze leerkracht wat we moeten kennen voor ons examen van morgen (Spaans) en of het schriftelijk+mondeling is of enkel schriftelijk.

Goeien bal.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Donderdag nog examen... Recht gaat volgens mij wel redelijk wat stront aan de knikker zijn, gezien die van de rechten daar zelf 8 dagen en half voor hebben en ik niet eens de helft.
Als ge die monitoraten moest vinden met opgave + goeie oplossing, zeer welkom! Ik heb enkel die samenvatting van 116p ne keer gelezen, tot p95 of zo want dan was er niks meer dak had horen vallen in de les...

Ja, ik heb er ook 8 dagen voor, maar combineer dit nog met het leren voor een ander vak, en fuck das nog wel veel.

Hebt ge de samenvatting van dropbox?
De opgaves en oplossingen van de monitoraten staan op de dropbox, als ge wilt stuur ik u het email en het wachtwoord mocht ge het nog niet hebben :)

WolCoM

Legacy Member
Opnieuw een vrij kutexamen. Maar wel beter dan men vorige, op naar de volgende vrijdag.
Vanaf vrijdagmiddag is het chill! Kom op!

TheRedDevils

Legacy Member
Had echt een ander keuzevak moeten nemen é. Dan was ik nu al gedaan. En dat examen was dan nog eens supersimpel...(Economische geschiedenis)
Waarom heb ik ook alweer Duits gekozen :sop:

Subai

Legacy Member
Pauzes lopen echt altijd uit, wat is dat toch :(

Ma bon, vietnam-oorlog dan maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan