Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Balsaus

Legacy Member
DaTa zei:
De meerkeuze van boekhouden ging redelijk, 7/10 ingevuld en allemaal juist denk ik. De oefeningen gingen wel wat minder, op sommige dingen lang zitten rekenen om dan te merken dat ik in het begin al fout zat. Nuja, 10 zou wel moeten lukken denk ik.

Ik heb er ook 7/10 ingevuld , meeste van die 7 was ik 100%. Bij de oefeningen leek mij de meerderheid wel te kloppen , ma ge weet maar nooit , foute berekening of een eindejaarsverrichting vergeten (bij oef 2). Normaal gezien moet ik wel door moeten zijn. En die onbekende commerciële korting heb ik lang aan gezeten , paar keer moeten proberen voordat ik iets uitkwam dat leek te kloppen

Volgende week wiskunde zal volgens mij minder gaan.

Snowyflake

Legacy Member
Mss. Slash zei:
Tis niet de moment om te gamen! Leren moete doen! :angry:

:D

Nja kweetet khad een zwak moment :sad:

TheRedDevils zei:
Lukt het leren ook nog niet? Echt lastig op de dag van het examen...
Straks nog eens een poging doen. Kwil de theorie vandaag afwerken :unsure:

Nope psychologisch kan ik dat niet aan om meteen na een examen terug te beginnen studeren ... 't begint nu klein beetje te beteren al theorie van eerste les kunnen overlopen :) Maar ik ga niet alle theorie in één keer doen, ik doe altijd theorie van een hoofdstuk dan de oefeningen ervan dan theorie van het volgende hoofdstuk en dan de oefeningen erop enzo ...

Morrissey

Legacy Member
Sommige mensen in die Facebookgroepen. Het examen is voorbij en toch constant gaan vragen wat het juiste antwoord was. Let it go, ge kunt er niks meer aan veranderen.

freakykiller

Legacy Member
metaphore zei:
ALLRIGHT!!

Ik heb juist te horen gekregen dat ik aanvaard ben om orthopedisch chirurg te worden :cool:
4 van de 13 hebben het gehaald en ik ben daar één van :p

Shit mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment :applause:

en het examen van vanmorgen was ook goed

Proficiat, das wel een schoontje !

Brek

Legacy Member
Insanitarium zei:
Er zijn 7 labels over Utred.

Geweldig.

OT: het examen vandaag ging zeer goed, maar dat was verwacht.
Dat van morgen zal wel minder gaan, maar we doen ons best!

Overheidsmanagement zuigt.
3e bach TEW in Leuven?
Overheidsmanagement zuigt inderdaad, examen is wel gemakkelijk schijnt.

Saphira

Legacy Member
Alle criteria van de psychiatrische aandoeningen nog es leren... Tcoh wel heel ambetant!!

en euhm, waarom is er 'n label van mij? :(

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
Alle criteria van de psychiatrische aandoeningen nog es leren... Tcoh wel heel ambetant!!

en euhm, waarom is er 'n label van mij? :(

moet ge als kinesist nu ook al psychiatrie kennen :eek:

noreeeee

Legacy Member
morgen examen leren en onderwijzen! Wish me luck, straks nekeer al naar Leuven vertrekken!

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
moet ge als kinesist nu ook al psychiatrie kennen :eek:

kheb 't gevoel da wij soms meer 'n samensmelting zijn van dokters, verpleegsters, psychologen en nog meer van die beroepen dan kinesisten op zich.

Ik verfoei echt onze richting. In plaats van ons correct voor te bereiden op het latere werkleven en ons mss iets meer praktijk in de psychologie te geven, moeten we de DSM IV criteria vanbuiten kennen van alle angststoornissen, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, schizofrenie, somatische aandoeningen, ...

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
kheb 't gevoel da wij soms meer 'n samensmelting zijn van dokters, verpleegsters, psychologen en nog meer van die beroepen dan kinesisten op zich.

Ik verfoei echt onze richting. In plaats van ons correct voor te bereiden op het latere werkleven en ons mss iets meer praktijk in de psychologie te geven, moeten we de DSM IV criteria vanbuiten kennen van alle angststoornissen, persoonlijkheidsstoornissen, depressie, schizofrenie, somatische aandoeningen, ...

haha enjoy! Wa moet ge dan doen als ge merkt dat iemand een depressie heeft? een gratis extra massage geven ofzo? :p (ik ben er van overtuigd dat da wel werkt ;) )

GemaneDude

Legacy Member
Eerste examen (Spaans taal & tekst II) ging wel oke. :)
Chance dat ze veel voc vroeg en relatief weinig grammatica. :p

e.House

Legacy Member
noreeeee zei:
morgen examen leren en onderwijzen! Wish me luck, straks nekeer al naar Leuven vertrekken!

Succes! Is da da vak waarbij ge een roman moest lezen? :p

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
haha enjoy! Wa moet ge dan doen als ge merkt dat iemand een depressie heeft? een gratis extra massage geven ofzo? :p (ik ben er van overtuigd dat da wel werkt ;) )

nee doorsturen en ons afzijdig houden :doh:

Als mensen hun persoonlijke problemen vertellen moeten wij ons afzijdig kunnen houden, maar we zijn wel minstens 'n halfuur bezig (volgens het RIZIV) met 'n patiënt... Dus het aantal behandelingen x duur -> kom je best wel aan een aantal uur uit... Bijgevolg vind ik het dus dikke zever da wij ons afzijdig moeten houden

Joeshoe

Legacy Member
Massages helpen inderdaad wel als je je wat down voelt.

Zeker degene waar beide partijen naakt zijn :unsure:

Saphira

Legacy Member
Joeshoe zei:
Massages helpen inderdaad wel als je je wat down voelt.

Zeker degene waar beide partijen naakt zijn :unsure:

te zien welke persoon ge op da moment aan het masseren zijt eh :p

Kandul

Legacy Member
Morrissey zei:
Sommige mensen in die Facebookgroepen. Het examen is voorbij en toch constant gaan vragen wat het juiste antwoord was. Let it go, ge kunt er niks meer aan veranderen.

Het gaat dan ook niet om er iets aan te veranderen, maar om wat je hebt fout gedaan en hoe je dat in het vervolg kan vermijden. Leren uit je fouten is een van de meest essentiële dingen die je doorheen jouw schoolleven zou moeten aanleren.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik heb ze bij boekhouden allemaal ingevuld, vrij zeker dat ze allemaal juist zijn ook

Insanitarium

Legacy Member
Brek zei:
3e bach TEW in Leuven?
Overheidsmanagement zuigt inderdaad, examen is wel gemakkelijk schijnt.


Nope, 3de bach criminologie in Leuven.

Heh, ik heb ook gehoord dat het een gemakkelijk examen was, maar bij mij is dat meestal omgekeerd. :p

Allemaal veel te veel dingskes vanbuiten blokken, urgh. Ik dacht dat het nuttig zou zijn mocht ik eventueel later een cursus leiderschap volgen bij het instituut van de overheid.

Zo nuttig blijkt het nu ook niet te zijn.

Zijn er eigenlijk mensen hier die de verkorte bachelor van rechten aan de KUL hebben gedaan?
Zoja, valt deze wat mee? Want als ik kijk naar de samenstelling van de vakken van het eerste jaar lijken dat juist allemaal de grote kloefers te zijn :D

En is er bij jullie rechtsvakken veel blokwerk? Want voor de rechtsvakken die ik tot nu toe heb gehad, was dit eigenlijk gewoon het systeem begrijpen en inzicht hebben hoe dit functioneert..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan