Muscleduck
Legacy Member
SysRq zei:Ik weet niet wat ge doet van werk maar als ge niet oppast wordt er van u zo gemakkelijk geprofiteerd. Steeds "met de glimlach" extra werk aannemen kan overkomen dat ge niet assertief genoeg zijt eens nee te zeggen of bedenkingen te durven maken bij wat er u gevraagd wordt.
Sorry, 'k zal het duidelijker zeggen: als ik tijd heb. Als ik tijd heb neem ik er met een glimlach extra dingen bij, maar ik heb genoeg collega's waar je absoluut niks aan moet vragen. Die doen hun ding van 8u30 tot 17u en dan zijn ze weg. 'k Wilde vooral zeggen dat ik niet iets niet ga doen omdat ik geen zin heb. Dingen niet doen op je werk omdat je geen zin hebt vind ik klinkklare BS. Je wordt er voor betaald, je voert dus uit. 't Moet natuurlijk ongeveer in uw takenpakket liggen.

