bulbanos
Legacy Member
hey,
ik zit in bedienden PC 218 en ben nog in proefperiode. Ik heb begrepen dat er dan zoiets geldt als een carensdag... (Had ik dat op voorhand geweten...)
Nu is dat wel ok voor mij. Ben tegen leegzakken die voor t minste ziek zijn.
Situatie: Woensdag was de stomatologische ingreep om 16u. Ik heb in de voormiddag gewerkt en ben in de namiddag doorgegaan. Dan heb ik van de dokter een briefje gekregen voor woensdag, donderdag, vrijdag en maandag.
Dat is ook zo ingevoerd in het systeem bij ons. Woensdag halve dag prestatie en halve dag ziek. Do-Vr-Ma ook ziek.
Nu zie ik op mijn loonafrekening 12u onbetaalde carensdag staan en 16u gewaarborgd loon. Ik heb dus een "carens anderhalve dag" aangerekend gekregen... Is dat normaal?
ik zit in bedienden PC 218 en ben nog in proefperiode. Ik heb begrepen dat er dan zoiets geldt als een carensdag... (Had ik dat op voorhand geweten...)
Nu is dat wel ok voor mij. Ben tegen leegzakken die voor t minste ziek zijn.
Situatie: Woensdag was de stomatologische ingreep om 16u. Ik heb in de voormiddag gewerkt en ben in de namiddag doorgegaan. Dan heb ik van de dokter een briefje gekregen voor woensdag, donderdag, vrijdag en maandag.
Dat is ook zo ingevoerd in het systeem bij ons. Woensdag halve dag prestatie en halve dag ziek. Do-Vr-Ma ook ziek.
Nu zie ik op mijn loonafrekening 12u onbetaalde carensdag staan en 16u gewaarborgd loon. Ik heb dus een "carens anderhalve dag" aangerekend gekregen... Is dat normaal?

.
. heeft niks te maken met de volgende dagen of de carenzdag.