sarcaschick
Legacy Member
Hey allemaal,
het middelbaar is voor mij net gedaan, maar ik ben nog volop op zoek naar een goede studierichting voor mij. Ik heb er wel een paar in gedachten, maar het liefst zou ik bio-ingenieur gaan studeren. Nu kom ik zelf uit latijn-wiskunde, dus mijn wetenschappen zijn niet echt schitterend. Ik heb wel interesse voor wetenschappen, en ik heb ze tijdens de zomer al wat bijgeschaafd maar je weet natuurlijk nooit of dat genoeg is. Met wiskunde had ik in het middelbaar niet echt een probleem, maar dat zegt in principe ook niks
Zou ik deze richting aankunnen? Ik weet dat ik hard zal moeten werken, maar dat is volgens mij het geval bij alle universitaire studies.
Hopelijk kan iemand me helpen!
het middelbaar is voor mij net gedaan, maar ik ben nog volop op zoek naar een goede studierichting voor mij. Ik heb er wel een paar in gedachten, maar het liefst zou ik bio-ingenieur gaan studeren. Nu kom ik zelf uit latijn-wiskunde, dus mijn wetenschappen zijn niet echt schitterend. Ik heb wel interesse voor wetenschappen, en ik heb ze tijdens de zomer al wat bijgeschaafd maar je weet natuurlijk nooit of dat genoeg is. Met wiskunde had ik in het middelbaar niet echt een probleem, maar dat zegt in principe ook niks
Zou ik deze richting aankunnen? Ik weet dat ik hard zal moeten werken, maar dat is volgens mij het geval bij alle universitaire studies. Hopelijk kan iemand me helpen!
Ik maak me vooral zorgen over chemie en fysica. Die vakken liggen mij minder dan biologie. En aangezien je de eerste jaren heel veel fysica krijgt, lijkt me dat toch een probleem. Voor universiteit zou ik kiezen tussen Brussel of Gent. Zit er veel verschil in deze richting tussen de verschillende universiteiten?