iamhollywood
Legacy Member
Zowel bij mijn vorige als huidige werkgever hebben we continu stagiairs in dienst en deze worden niet betaald maar krijgen wel een maaltijdvergoeding van 9€ per dag en krijgen de optie om een bedrijfswagen met tankkaart ter beschikking te krijgen of krijgen per dag de prijs van een treinticket van thuis tot aan het dichtstbijzijnde station betaald (ook al komen ze niet per trein). Zo weten sommigen wel een mooie som bij elkaar te halen als ze pakt dagdagelijks een ticket van Limburg-Antwerpen uitbetaald krijgen maar op kot zitten in't stad.
(En een compleet andere setting.)