Europa
Legacy Member
Hoi allemaal!
Ik begin volgende week aan mijn derde jaar TI aan de hogeschool. Tijdens het tweede semester zal er dus ook en stage plaatsvinden. Nu ik weet dat de meeste stages waarschijnlijk onbetaald zijn. Toch zou ik graag iets 'betaald' vinden. Niet omdat ik te lui ben en niet wil werken voor niets, maar ik zie het als een opportuniteit om wat meer geld op zak te hebben eens ik op mijn eigen benen de wereld in moet gaan (leef nog als student bij mijn ouders).
Alle tips hieromtrent zijn welkom. Als je zelf een betaalde stage deed in de omgeving van Kortrijk, mag je me gerust via pm de naam van het berdijf melden
. Alle andere ervaringen/commentaar hierbij zijn van harte welkom.
Alvast bedankt.
Ik begin volgende week aan mijn derde jaar TI aan de hogeschool. Tijdens het tweede semester zal er dus ook en stage plaatsvinden. Nu ik weet dat de meeste stages waarschijnlijk onbetaald zijn. Toch zou ik graag iets 'betaald' vinden. Niet omdat ik te lui ben en niet wil werken voor niets, maar ik zie het als een opportuniteit om wat meer geld op zak te hebben eens ik op mijn eigen benen de wereld in moet gaan (leef nog als student bij mijn ouders).
Alle tips hieromtrent zijn welkom. Als je zelf een betaalde stage deed in de omgeving van Kortrijk, mag je me gerust via pm de naam van het berdijf melden
. Alle andere ervaringen/commentaar hierbij zijn van harte welkom.Alvast bedankt.
