Archief - avondschool graduaat informatica: programmeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

manderlay

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
en hoe lang ga je doen over die graduaat?

3 jaar, heb ook al zitten denken om een korte opleiding te volgen in programmeren enzo en dan werk zoeken en combineren met avondschool, maar vindt momenteel niet echt een korte opleiding waar ik mee zal zijn. Met kort bedoel ik halfjaar ofzo

profound

Legacy Member
manderlay zei:
3 jaar, heb ook al zitten denken om een korte opleiding te volgen in programmeren enzo en dan werk zoeken en combineren met avondschool, maar vindt momenteel niet echt een korte opleiding waar ik mee zal zijn. Met kort bedoel ik halfjaar ofzo

Je kan in avondschool ook gewoon de programmeervakke volgen natuurlijk.

profound

Legacy Member
Als die vraag naar mij gericht was; ik ben nog steeds student.

Gekke_Koerd

Legacy Member
heb ja al enige voorkennis qua programmeren? het gaat veel zelfstudie zijn namelijk. waarom gestopt met school?

manderlay

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
heb ja al enige voorkennis qua programmeren? het gaat veel zelfstudie zijn namelijk. waarom gestopt met school?

ik ken iets van programmeren maar het is niets in vergelijking wat ik ga zien, dus eigenlijk ken ik niets, ik ben gestopt op de resultaten slecht zijn voor bepaalde vakken, vooral de algemene vakken ze boeien me niet en het er nooit de motivatie voor om te studeren, andere vakken haal ik wel goeie punten.

samsonite

Legacy Member
manderlay zei:
op de site van cvo vti brugge, staat er niets dat er nu opleiding start ik denk ook dat het een klein cvo is brugge en dat het daarom maar 1 maal per jaar start maar ik zal eens informeren.


Het ùmaakt niet uit of het een grote of een kleine is.
Normaal gezien moet dat perfect mogelijk zijn.
Er is voor bepaalde vakken voorkennis nodig en voor andere niet.

Geloof me als je vandaag of maandag zou bellen gaan ze je beter kunnen helpen.

Gekke_Koerd

Legacy Member
falc.be zei:
bedenk wel dat programmeur een vrij ondankbare job is

een ondankbare job is iets anders dan een job waar je nog wat voldoening uithaalt (al dan niet voor jezelf).

manderlay

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
een ondankbare job is iets anders dan een job waar je nog wat voldoening uithaalt (al dan niet voor jezelf).

ik heb al enkele jaren gewerkt verschillende jobs gedaan en zolang je uw amuseert in wat je aan het doen ben dan telt het niet wat anderen ervan denken, er zijn ook jobs waar ik van zeg dat zou ik nooit willen doen, maar als de mensen die het doen het graag doen en er tevreden mee zijn waarom dat afkeuren of vooroordelen overhebben? iedereen probeert te doen wat hij graag doet en dit volgens de eigen capaciteiten die de persoon beschikt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan