manderlay
Legacy Member
hoi,
ik en van plan om in september naar de avondschool te gaan omdat hogeschool momenteel te hoog is voor en ik ook in de misse richting zit. Dus ik dacht aan de opleiding van informatica optie programmeren. Maar ik vraag me af of je met zo'n diploma iets bent op de werkvloer?
hieronder korte lijst met enkele progs die gezien worden.
- xHTML en HTML5
- CSS
- Javascript
- Java
- C# (ASP.NET)
- ASP
- PHP
ik en van plan om in september naar de avondschool te gaan omdat hogeschool momenteel te hoog is voor en ik ook in de misse richting zit. Dus ik dacht aan de opleiding van informatica optie programmeren. Maar ik vraag me af of je met zo'n diploma iets bent op de werkvloer?
hieronder korte lijst met enkele progs die gezien worden.
- xHTML en HTML5
- CSS
- Javascript
- Java
- C# (ASP.NET)
- ASP
- PHP
@TS Je mag bv vak 1 in Antwerpen volgen en je hebt bv de lector van va2 2 niet graag mag je dit in Brussel volgen niemand zal je vragen waarom je zoiets doet.