doodlefay
Legacy Member
Ik heb eerst jaren grafisch ontwerp gedaan in Artevelde, maar deels geen idee weten wat er anders te doen na het middelbaar, en deels lacking of motivation ben ik er maar mee gestopt. Sinds oktober ben ik een opleiding gestart bij de VDAB/CEVORA (zeker hun site es checken, super interessante opleidingen) PC technicus - Netwerkbeheerder.
Was met een selectieproef en een motivatiegesprek; dus ze zijn er wel serieus over. Ook de lessen zijn enorm goed gegeven en stoomt je klaar voor de real world later in het jaar, zoals nu binnen een maand moeten we stage doen voor 6 weken en er is veel kans dat je dan er blijft werken.
't Is het beste dat mij is overkomen, zo'n VDAB/CEVORA opleiding. Check it out.
Was met een selectieproef en een motivatiegesprek; dus ze zijn er wel serieus over. Ook de lessen zijn enorm goed gegeven en stoomt je klaar voor de real world later in het jaar, zoals nu binnen een maand moeten we stage doen voor 6 weken en er is veel kans dat je dan er blijft werken.
't Is het beste dat mij is overkomen, zo'n VDAB/CEVORA opleiding. Check it out.