Dubbelpunt
Legacy Member
Ik ga deze zomer een sportkamp geven en heb daarvoor reeds 2 geïnteresseerden gevonden die mij daarbij willen helpen. Hoe moet ik dit financieel regelen? Kan ik hun uitbetalen en dit inbrengen als onkost? Is dat dan met een factuur?
- ik ben zelfstandige
- zij zijn 17 jaar en nog student
ps: wat verdient zo'n 17 jarige gemiddeld per uur?
- ik ben zelfstandige
- zij zijn 17 jaar en nog student
ps: wat verdient zo'n 17 jarige gemiddeld per uur?