Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McBr@inless zei:Snap niet meteen de bedoeling.
Ofwel heb je een job gezien waarvan de omschrijving op papier je aanstaat. In dat geval, apply gewoon en ze zullen je dan tijdens het gesprek wel meer info geven omtrent inhoud + loon. Dan kan je nog altijd zien wat je met het eventuele aanbod dat hieruit voortkomt, doet.
Ofwel heb je getekend voor een job en weet je niet waarvoor je exact hebt getekend...
Rare vraag imho.
Ajamu zei:Ik heb wel ongeveer een idee wat de job precies inhoudt, maar ik vroeg me toch af of er hier aankopers zitten die hun ervaringen met mij willen delen?
En toch ook belangrijk: wat mag ik als loon verwachten?
Alvast bedankt!


MrBrightside zei:Ik draag deze functie op mijn werk. Als aankoper contacteer je je leveranciers en koop je het materiaal aan dat nodig is om je productieproces tot een goed einde te laten lopen. Dat is redelijk wat stof, wetende dat je waarschijnlijk met 10 of 20 leveranciers moet samen werken.
Anderszijds beslis ik ook wat er wekelijks geproduceerd moet worden via orders dat we binnenkrijgen. De operatoren moeten gewoon de band volgen, de pickers leggen alles op de band in chronologische volgorde die ik hen mee geef.
Of het werk je bevalt ligt grotendeels aan je collega's waar je mee samen werkt. Maar dat is overal zo.. Hier heb ik fantastische collega's waarmee ik goed overeen kom. Het is echt een plezier om hier te werken! De job zelf valt mee, maar kent weinig variatie. 'T is een beetje routine werk, maar wel met zijn verantwoordelijkheden. En er loopt ALTIJD wel eens iets mis
Mijn loon als starter is hier € 2300 bruto. Het verwachtingspatroon is meestal hetzelfde.. Je talen kennis, met Office producten kunnen werken en administratief sterk zijn. Als planner/aankoper werk je meestal in de fabriekswereld omdat je verantwoordelijk bent van een productieproces. Er komt dus dikwijls eens wat platte (arbeiders)klap aan te pas!![]()
).