Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:4/5 voor tamzakken. Mensen die iets willen berijken, werken nu éénmaal meer.


Hartson zei:4/5 is zalig, was er maar meer plaats voor in de maatschappij zoals ze nu is. mensen zouden met heel wat minder tegengoesting naar het werk gaan en wat meer lachen en tijd hebben voor andere dingen die minstens even belangrijk zijn. Ik moet er dan ook geen doekjes omwinden dat ik een groot voorstander ben van systemen waarin je deeltijds kan werken. Als de mogelijkheid er in de toekomst nog is, maar ik er 100% zeker gebruik van. Als het niet mogelijk is, tant pis.

Ik begrijp je post niet volledig, wellicht enkele verwijzingen waarbij enkel bij insiders een lampje gaat branden?Levicious zei:Ik werk ook 4/5de , 1/2 wel een zaterdag.
Maar ik werk wel 11 uur per dag.
( zonder pauzes )
Werk dus een 44 uur per week, zonder mijn overuren.
Ben elke dag 20min vroeger en later weg vant werk. Anders steek ik mijzelf in de shit.
Frustratie staat hier ook wel in een topic![]()
tommie314 zei:De eerste stap om iets te bereiken is vlekkeloze spelling.
sypro9000 zei:4/5 voor tamzakken. Mensen die iets willen berijken, werken nu éénmaal meer.
Poco_Loco zei:Hoe noem je dan mensen die niet willen werken maar wel maandelijks 1100 euro trekken van het ocmw?
JPV zei:Supermensen! Feiten & cijfers
JPV zei:"Waarom zou je dit dan zelfs maar overwegen indien je in het geval van die 1020€ er nog voedselhulp (mogelijk) bijkrijgt, uw kinderen recht hebben op een studiebeurs... om te gaan werken. Uiteindelijk maken die mensen ook gewoon hun rekening... en baseren ze daar hun beslissing op."
Omdat je een leefloon niet zonder voorwaarden krijgt. En iemand die voltijds werkt krijgt, met gezinslast en zonder partner die een inkomen heeft, meer dan 1250 euro én heeft ook recht op de sociale voordelen.
Renegadexxripxx zei:Je moet geen partner hebben om recht te hebben op die 1020€.
En nogmaals, ik heb vermeld dat ze hun rekening maken. Indien ik 400€ moet neerleggen om mijn kinderen naar de creche te sturen zodat ik kan gaan werken... en 1250€ verdien of 1020€ verkrijg om niets te doen... dan moet je geen raketgeleerde zijn om hogervermelde conclusies te trekken...