fejity
Legacy Member
Zijn er hier mensen die 4/5de werken?
Ik vraag me dikwijls af hoe dat ge zoiets binnenhaalt? Dit is toch iemand da "iedereen" wel wil? Op het einde van de maand scheelt het natuurlijk wel wat in €€€ (bruto, maar netto niet zó veel neem ik aan) ma uiteindelijk heb je een dag "extra verlof", elke week! :applause:
Ik ben zelf nog student en ga binnenkort solliciteren
begrijp me niet verkeerd, tis niet mijn bedoeling een 4/5de contract in de wacht te slepen, maar ik vraag me wel sterk af of het mogelijk is om bvb carriére te maken en dan over te schakelen op een 4/5de contract, of hoe gaat zoiets in zn werk? 
Ik denk dat het ook wel vooral sector afhankelijk is, ikzelf zal mijn toevlucht zoeken in de IT sector binnenkort (diploma ir. computerwetenschappen). Is dit uberhaupt wel gangbaar dat daar ook maar iemand 4/5de werkt?
Alle info is welkom!
Ik vraag me dikwijls af hoe dat ge zoiets binnenhaalt? Dit is toch iemand da "iedereen" wel wil? Op het einde van de maand scheelt het natuurlijk wel wat in €€€ (bruto, maar netto niet zó veel neem ik aan) ma uiteindelijk heb je een dag "extra verlof", elke week! :applause:
Ik ben zelf nog student en ga binnenkort solliciteren
begrijp me niet verkeerd, tis niet mijn bedoeling een 4/5de contract in de wacht te slepen, maar ik vraag me wel sterk af of het mogelijk is om bvb carriére te maken en dan over te schakelen op een 4/5de contract, of hoe gaat zoiets in zn werk? 
Ik denk dat het ook wel vooral sector afhankelijk is, ikzelf zal mijn toevlucht zoeken in de IT sector binnenkort (diploma ir. computerwetenschappen). Is dit uberhaupt wel gangbaar dat daar ook maar iemand 4/5de werkt?
Alle info is welkom!

same here!