rookiepookie
Legacy Member
Hallo,
Ik doe momenteel mijn 3de jaar aan de KU Leuven. Volgend jaar begin ik aan mijn 2-jarige master. Nu zou ik die graag combineren met een andere 1-jarige master (heb immers heel wat tijd "verspild" met het kijken naar ontelbaar veel series dit jaar
). Mijn vraag of iemand daar ervaring misschien mee heeft? Of dat Überhaupt mogelijk is? Of je zoveel studiepunten kan opnemen per jaar? En kan je onder die 2de thesis uitgeraken
?
Alvast bedankt!
Ik doe momenteel mijn 3de jaar aan de KU Leuven. Volgend jaar begin ik aan mijn 2-jarige master. Nu zou ik die graag combineren met een andere 1-jarige master (heb immers heel wat tijd "verspild" met het kijken naar ontelbaar veel series dit jaar
). Mijn vraag of iemand daar ervaring misschien mee heeft? Of dat Überhaupt mogelijk is? Of je zoveel studiepunten kan opnemen per jaar? En kan je onder die 2de thesis uitgeraken
?Alvast bedankt!
) Maar het is perfect mogelijk om 120 stp op te nemen als je dat wil.
Tuurlijk kan de faculteit je tegenhouden om de volle extra 60 stp op te nemen als ze denken dat dat een slecht idee is, maar dat zal niet gebeuren als je een vlekkeloos parcour hebt afgelegd tot dan.
! Ik denk dat ik na mijn uitslag maar eens de verschillende secretariaten plat loop om te zien wat er mogelijk is! Ik denk niet dat het een probleem zou zijn om de 1-jarige master erbij te nemen en te spreiden over de 2 jaar (qua workload dan), enkel die thesis gaat me toch wel wat tegen. Heb echt geen zin om er 2 te schrijven in 1 jaar