Archief - Zjerre's Photofolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dit is eigenlijk de eerste foto waar dat ik van durf zeggen dat ie best wel goed gelukt is :) enigste wat mij nog stoort is die lichte flare eh :(

edit: nog 2 bijgevoegd die ik persoonlijk iets minder vind, zeker qua nabewerking niet zo super, maar die toch de moeite zijn om te posten denk ik.

DSC_5203.jpg


DSC_5204.jpg


DSC_5251.jpg

dresse

Legacy Member
die is mooi!
Misschin iets te kort gecropped langs rechts wel... Ofwel is het die boom rechts beneden die me lichtelijk stoort...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja er stak daar nog een stuk ander boom nog verder uit wat ik getoverd heb probleem was dat er nog nen boom langs deze stond, heb zelfs stukken van de rechtse takken moeten weg doen omdat hij er ni gans op stond :D

FitZ

Legacy Member
die eerste vink wel nice, maar persoonlijk zou'k de horizon lager gezet hebben. Te veel gras naar mijn goesting, maar ik heb het dan ook meer voor lucht ;)

edit: horizon op de befaamde gulden schneejde en het zit dan snor denk ik :D

Floyd

Legacy Member
Ja knap die eerste... Veel beter dan de twee anderen ook (waarom post je die dan). Deze keer stoort het mij niet dat de horizon centraal staat.

dresse

Legacy Member
ik had u post ook ni meer gewijzigd en alleen de eerste laten staan. Altijd alleen het beste tonen waar ge zelf volledig content mee zijt! :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ok cava ;)

Hier 3 foto's van het afgelopen WK veldrijden in Hoogerheide. Voor men eerste koersfoto's, iets wat ik wel vaak wil gaan doen, en ondanks er massa's volk was viel het nog goed mee!

Sven Nys:
3248966382_4b4b78b70d_o.jpg



Sven Vanthourenhout:
3248140199_5e30b3002b_o.jpg



Lars Boom:
3248966154_e0d2817bd0_o.jpg

dresse

Legacy Member
allemaal nogal vreemd gecropped, vreemde compo ook. Ik wil wielen die door modder klieven zien en geen twee meter boven het hoofd van de coureur

Wel goed dat bij de onderste Lars scherp is en de toeschouwers een motion blur hebben. Niet heel gemakkelijk om te bereiken...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
het was de eerste keer + er was massa's volk en ik had geen goesting om 2u lang in de kou tegen de nadar te staan voor een plek op de eerste rij :D kheb geprobeerd er wa van te maken :p

Indieanus

Legacy Member
FitZ zei:
die eerste vink wel nice, maar persoonlijk zou'k de horizon lager gezet hebben. Te veel gras naar mijn goesting, maar ik heb het dan ook meer voor lucht ;)

edit: horizon op de befaamde gulden schneejde en het zit dan snor denk ik :D

volledig mee eens!

dag jerre! lang gelede! ;)
Kvind je foto's goed meevallen! al denk ik dat wat fitZ zegt, ze beter zouden maken. +allereerste foto (dat huis) daar stoort me dat het huis er niet helemaal opstaat. het valt zo bekke van de foto af...

dresse

Legacy Member
toch wel allemaal gelukkige mensen die naar die koers komen zien.. amai :)

Floyd

Legacy Member
dresse zei:
toch wel allemaal gelukkige mensen die naar die koers komen zien.. amai :)
Wel om daar nu is iets over te zeggen he, ik ben vorig jaar voor 't eerst naar zo'n veldrit gaan kijken en gans die volksfeest-retoriek is schromelijk overdreven naar mijn aanvoelen. Veel feest was daar niet aan - telkens wanneer Sven Nys en Bart Wellens passeerden begon iedereen even luidkeels te roepen, maar voor alle "mindere goden" werd geen mond opengedaan. Wat een triestige sfeer zeg! Ik heb toen dan ook uit principe naar al die onbekende renners even hard geroepen als naar Nys & Wellens ...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tgoh ja das altijd al geweest met wielrennen :D enkelingen steunen de laatsten ook wel's ja zoals bv u floyd!

@indieanus: hoi rogier :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan