Tah_b00nz0r
Legacy Member
Bij deze wil ik toch ook men topic openen om hier regelmatig eens wat foto's te posten.
Ik trek mijne plan op dit moment met een D50 + 18-55 Kitlens en Tamron 55-200
Gisteren den eerste dag dat ik is buiten kon komen met men toestel en dit is eruit gekomen... Ik vind van mezelf dat ze ni ZO goed zijn dus alle tips zijn welkom
merci voor de, hopelijk toch, opbouwende kritiek!
tnx
Ik trek mijne plan op dit moment met een D50 + 18-55 Kitlens en Tamron 55-200

Gisteren den eerste dag dat ik is buiten kon komen met men toestel en dit is eruit gekomen... Ik vind van mezelf dat ze ni ZO goed zijn dus alle tips zijn welkom

merci voor de, hopelijk toch, opbouwende kritiek!
tnx


is een raw bestand trouwens nie zoveel keer groter dan een jpg?

