Ja een beetje.
miljaar ik had veel huiswerkt
die vleugels zou ik ze weg late

ik vind ze niet geslaagt jullie???
en nu just wanner modo is een week fatsoenlijk werkt begint het weer te crashen dus het word gemaakt in maya

er komen nog 2 kleine rakketen langs de grote een soort pedalen voor te sturen
kleine luchthapper en lampe en de rest :doc: