Archief - Wip: Modelbattle > The recycleload

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The recycleload

Legacy Member
Ik doe mee :p
Het is een soort ijs jetski met blauwe straal motoren.
waar de persoon op licht
Het voertuig zweeft en schaatst over het ijs :p.
En zou ik er geweren op zette??
dit is wat ik al heb
Modelbattle_wip1.jpg

Het idee
Ja dit is crap. :woohoo:

Holy Paladin

Legacy Member
en laat ze naar achter mikken dan gaat uw machien sneller :woohoo:

Lo_fi

Legacy Member
Tis een 'ijspantoffel' !! :D
Mag ik trouwens vragen waarom elk ijsvoertuig bewapend zal moeten zijn als een mini-slagschip? Ijsberen? Lieve baby-zeehondjes?

Stimpy

Legacy Member
het heeft een beetje weg van een sloef

zie nero album de vliegende sloef :[

lo fi zelfde gedacht :p ma mijn post 2 minute later door traag gedoe ier

en alst voor babyzeehondjes is zet er dan wat knuppels rond

Holy Paladin

Legacy Member
errr ik heb een legervoertuig dus het is gerechtvaardigd, maar de rest hier, kweet ook nie :)
other than, wapens modellen is plezant :p

dresse

Legacy Member
doh, in de toekomst zijn er wel aliens eh...

en wapens zijn fun om te modellen :)

Lo_fi

Legacy Member
dresse zei:
doh, in de toekomst zijn er wel aliens eh...

en wapens zijn fun om te modellen :)

er zijn nu al aliens! ongelovige..tskk Ooit de documentaire reeks "the X-files' gezien? :p

The recycleload

Legacy Member
da slof gevoel valt weg omdat het een raam is mar ja het gaat hier om clay
renders :s
En mijn wip gaat nie zo rap gaan omdat ik het met modo ga proberen.
(Het crasht minder door nieuwe driver)
ik ken het al een beetje mar het is toch anders als maya eh.

dresse

Legacy Member
Lo_fi zei:
er zijn nu al aliens! ongelovige..tskk Ooit de documentaire reeks "the X-files' gezien? :p

daarom heb ik ook een mega machinegeweer laten installeren op men fiets een tijdje geleden !

The recycleload

Legacy Member
Ik had vroeger kaarten en politiegeluiden op mijn fiets.:p
dan gaat ge harder :p

Reinhart

Legacy Member
Ah, de nostalgie komt weer te boven :rofl:, ik zie mij daar ook nog altijd het straat door te chasen met mijn klein velokke bomvol van die kaarten om voor geluidsoverlast te zorgen. En terwijl inbeeldig denken dak me ne coole moto aant rijden was. ejejej!

Robken

Legacy Member
't nadeel aan die kaarten was dat ze na 50 meter rijden herleidt waren tot slappe vodden, waardoor het gesnor van mijn motorfietsen al snel veranderde in een geluid vergelijkbaar met dat van een mug :(.

maar dat volledig off topic...

The recycleload

Legacy Member
ja update's kome strax eerst huiswerk make enzo
in het weekend had ik weinig tijd.

Waarom komt ge nu met die battle omdat gij wel vakantie hebt.
terwijl ik mijn broek int 5de zit te verslijte :(

dresse

Legacy Member
:) true
ma men vakantie is vandaag wel officieel voorbij :(
eerste dag van school al gemist door een spierscheurtoestand :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan