AssassiN
Legacy Member
Dag forumgangers
Ik zit hier nu op men stage als 6IB om te programmeren, zo te zien moet ik programmeren in office outlook. Men opdracht bestaat uit als er een meeting bijkomt dat die automatisch geregistreerd word in de database van de server(intranet, sql). Ik heb hiermee nog nooit gewerkt. Hoe begin ik hieraan en werk ik dit verder uit? Ik heb al de hele voormiddag op google en via office hulp zitten zoeken achter tutorials enzo en ik geraak er niet aan uit.
thanks
Ik zit hier nu op men stage als 6IB om te programmeren, zo te zien moet ik programmeren in office outlook. Men opdracht bestaat uit als er een meeting bijkomt dat die automatisch geregistreerd word in de database van de server(intranet, sql). Ik heb hiermee nog nooit gewerkt. Hoe begin ik hieraan en werk ik dit verder uit? Ik heb al de hele voormiddag op google en via office hulp zitten zoeken achter tutorials enzo en ik geraak er niet aan uit.
thanks