Archief - Undercover in Nederland: foute fotografen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixations

Legacy Member
Bekijk de uitzending: hier.

De reporter haalt er volgens mij wel de ergste gevallen uit maar toch... erg dat dit soort types bestaan.

TheJudge

Legacy Member
Damn, zielige mensen.

Heerlijke kerel toch van dat programma, is dezelfde van red mijn vakantie.

thx voor de link.

General Lee

Legacy Member
To catch a photographer... :p

Precies goeie reclam voor uwe stiel eh Pixations? :D

Pixations

Legacy Member
Bwa, in elke stiel hebt ge mafkezen / afzetters.

En ik snap ook niet dat modellen zo dom kunnen zijn. Een fotograaf die je amper kent, meteen zo naakt mogelijk wil gaan en dat met een camera die van playmobil zou kunnen zijn... komaan! :doh:

Floyd

Legacy Member
Haha, hard. Belachelijk overdreven "sensationele" documentairestijl wel, maar wat een voze mannekes zeg. Zo lopen er op Belgium Digital ook wel een paar rond volgens mij. ;)

Pixations

Legacy Member
Floyd zei:
Belachelijk overdreven "sensationele" documentairestijl wel.

Feit. SBS 6...

Zo lopen er op Belgium Digital ook wel een paar rond volgens mij. ;)

Idd. En op modellennet nog meer. Daar is recent een bekend lid opgepakt voor het handelen in kinderporno...

The recycleload

Legacy Member
Vieze ventjes... ziek zijn ze.
maar idd slim als model ben je dan ook niet.

Matt.

Legacy Member
Ziek idd. Jammer dat er zo'n mensen bestaan, vooral dan voor serieuze amateurfotografen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Baaaah hoe goor jong.
Ge moet ni denke hoeveel meisjes daar dus al zijn ingetrapt

Joeri

Legacy Member
Pixations zei:
Idd. En op modellennet nog meer. Daar is recent een bekend lid opgepakt voor het handelen in kinderporno...

Uhu, heb er toen ook iets van gelezen. Lachwekkende site trouwens, mensen die BD erg vinden moeten dat forum eens een week volgen :help:
Jammer dat er weinig alternatieven zijn echter.

SweetEmmaRose

Legacy Member
DieselPower zei:
Ik wil hier geen bandwidth aan verspillen, summary please :p

Dudes die zich online advertere als fotografen, maar eigenlijk gewoon seks willen met minderjarige meisjes, vuil chatten, kinderpornofoto's make etc.

T goorste stuk is wanneer nen dude (zogezegd) met een 14 jarig meisje ant chatte is en die zet de webcam op en rukt zich af.

Ze spreke 4keer met die kerel af en die snapt totaal ni wa die fout doet. Da het meisje het zelf zocht, da hij maar kwam om haar te bescherme etc.

beetje lijk to catch a predator maar met echte undercoverige cameras en int hollands :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Yw.

Ksnap tbh ni da mense fotoshoots doen zonder die fotograaf te googlen of een portfolio te zoeken. Als een fotograaf mij niks van zn werk kan late zien dan doenk da gewoon ni.

LunchBox

Legacy Member
Zelfs dan is het verre van waterdicht, want iedereen kan foto's bijeenzetten en zeggen dat hij/zij ze gemaakt heeft. Voeg daarbij een consumer-camera die niet op een kartonnen wegwerptoestel gelijkt en ze zijn vertrokken.

SweetEmmaRose

Legacy Member
LunchBox zei:
Zelfs dan is het verre van waterdicht, want iedereen kan foto's bijeenzetten en zeggen dat hij/zij ze gemaakt heeft. Voeg daarbij een consumer-camera die niet op een kartonnen wegwerptoestel gelijkt en ze zijn vertrokken.
Mja ok, maar als ge er iets vanaf weet dan ziede wel of die foto's bij elkaar passe.
Da jongere meisjes da ni snappe weet ik ook, maar die hebbe toch ouders?

Kweni keb er een dubbel gevoel bij, aan de ene kant is da gewoon achterlijk van die gaste, maar aan de andere kant is het vrij makkelijk om die te vermijde.

Joeri

Legacy Member
Net de reportage eens bekeken, zijn toch wel marginale gevallen die erin voorkomen. Al moet je als model wel heel naïef zijn om sommige dingen te geloven die daar aan bod komen.
Het is inderdaad wel pure sensatie-journalistiek die voor mij persoonlijk wel een beetje als een slag in het gezicht aankomt, omdat ze daar soms net doen of élke amateurfotograaf zo'n type is, en enkel vet betaalde pro's betrouwbaar zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan