Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

conquerpoy_123 zei:Waarom zou de temperatuur niet geschikt zijn? Ik zeg niet dat je in de vrieskou moet staan, maar rond de 0 lijkt mij best te doen.
ivm het verslijten van de sluiter, is die niet compleet digitaal tegenwoordig, een elektronische sluiter ipv een echte fysieke afdekking. Lijkt me sterk dat die zou verslijten?
Joeri G. zei:Niet gezond voor camera? Mja, de sluiter zal er idd wel een beetje door verslijten. Die hebben normaal een bepaalde levensduur qua aantal foto's (consumer modellen van canon zouden rond de 50.000 liggen, al worden die cijfers zelden bevestigd door canon). Reken uit hoelang en aan welke fps je foto's wil nemen, en je weet genoeg.
Schrijfsnelheid zou geen probleem mogen zijn met jpeg's, raws kan wel eens krap worden.
jup idd. Zo zou ik het ook doen. Je kan ook continuous shooting gebruiken voor kortere stukken. Dan houdt hij rekening met je schrijfsnelheid. nadeel is dat je er zelf dan weinig machte over hebt...Joeri G. zei:Moet normaal perfect gaan met de canon software; camera via usb verbinden met een computer, en daar kan je dat ergens instellen.
el shorty zei:Onzin: gebruik mirror lock up.. het is niet dat je je camera moet verplaatsen he. Laat die maar foto's nemen.. Eens je goed staat opgesteld: mirror lock up en gaan er mee...

