Mista Molla
Legacy Member
Stabby zei:Zou een hoge ISO-waarde misschien kunnen helpen? Als ik 's avonds binnen foto's trek met de flits uit, krijg ik enorm wazige foto's.
Het probleem is dat mijn neus nogal assymetrisch is, en dat valt absoluut niet op, maar met de flits van mijn camera staart het recht in je gezicht (toen was het mij ook voor het eerst opgevallen). Mijn huidskleur is ook net niet te wit, maar de flits maakt mij dan weer lijkbleek.
Ach ja, binnenkort een D40 + flitser, hoef ik mij geen zorgen meer te maken(ik heb geen zin om zo'n DIY te maken en het ziet er nogal belachelijk uit tbh)
Stop dan met foto's van u eigen te trekken?
Hogere ISO zou kunnen helpen, maar betaal je met ruis. Gebruik gewoon een statief
(ik heb geen zin om zo'n DIY te maken en het ziet er nogal belachelijk uit tbh)