Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Spijtig,

ik hoopte dage ne kortfilm wou beginnen :p

Vissen zien er hilarisch uit (vooral de naam erbij :') )

dresse

Legacy Member
Op cgtalk zijn er weer animatiechallengkes begonnen... Beginnen vrij basic. Vorige week was het een sprong, deze week een loop.
Dus aan alle animators hier die hun demoreel wat meer inhoud willen geven... DOE MEE!

hier mijn wip voor deze week: http://vimeo.com/1431464

dresse

Legacy Member
als ge al een koppel loopcyclussen geanimeerd hebt is aan deze animatie uiteindelijk niet veel meer aan hoor... zeker niet in zij- aanzicht. gewoon dezelfde key's nemen als anders maar een beetje tweaken...
Enfin, was dan ook maar ff iets klein om er terug in te komen. Van plan om terug wat meer te animeren...

Fatalix

Legacy Member
dresse zei:
exames voor men lerarenopleiding in avondschool eh...
Ni dat da men droom is, ma die vakantie van die mannen steekt men ogen uit eh :-). En hoe chill is po leerkracht... amper voorbereiding, amper verbeterwerk, geen exames maken enzo, en toch evenveel vakantie als al de rest :)

Van je reacties te lezen hier kan ik concluderen dat je serieus lui bent ;).

Je instelling is echt crap. Beginpagina's over die mogelijke nominaties ook al.. nondeju.

Niets te maken met het feit dat je goed kunt tekenen natuurlijk :)

dresse

Legacy Member
ik wil ne luie mens wel eens de richting animatiefilm zien voltooien... (niet om te stoefen of dikke nek uit te hangen, want op zich stelt het ni veel voor, ma als ge lui zijt haalt ge het volgens mij toch ni hoor...)
Dat ik het voorbije jaar lui ben geweest spreek ik niet tegen :)

En wat bedoeld ge met "beginpagina's over mogelijke nominaties"?
En waarom bumpt ge mijn thread speciaal om dat even te zeggen helemaal naar boven?

Fatalix

Legacy Member
dresse zei:
ik wil ne luie mens wel eens de richting animatiefilm zien voltooien... (niet om te stoefen of dikke nek uit te hangen, want op zich stelt het ni veel voor, ma als ge lui zijt haalt ge het volgens mij toch ni hoor...)
Dat ik het voorbije jaar lui ben geweest spreek ik niet tegen :)

En wat bedoeld ge met "beginpagina's over mogelijke nominaties"?
En waarom bumpt ge mijn thread speciaal om dat even te zeggen helemaal naar boven?

Ah, was eigenlijk niet per se daar voor. Zat gewoon heel je sketchbook door te kijken. Maar viel me dus op dat je nogal 'gvd' was omdat je niet gewonnen had enz ;).

Vind er echt coole dingen tussen staan, vandaar. Vooral die superhero-chick, damn.

dresse

Legacy Member
we zijn er aan bezig... :)
Just nog te horen gekregen datk genomineerd ben voor award in san sebastian, en dat portugal ook men hotel, eten en toegang tot festival daar betaald voor 4 nachten.
heb dus nog een paar kansjes om te winnen binnenkort :)
Hopen dat san sebastian mijn hotel ook betaald, is echt cool stadje. En dan kan'k nog wa gaan surfen :cool:

Cederzo

Legacy Member
Nice dresse, san sebastian is een heel coole stad idd, kzou zowiezo gaan alsk u was :D

The recycleload

Legacy Member
Proficiat!

Ik hoop dat ik over een jaar of 3 dat ook kan doen.
en inderdaad animatie is hard werken, don't call him lazy.

ravenslayer

Legacy Member
tss jaja eigenlijk late gij uwe pc alle in-betweens genereren ja
echt ne lamzak diee dresse!

dresse

Legacy Member
General Lee zei:
Wat een ster die dresse! Die leeft gewoon op z'n prijzengeld :p

Welk prijzengeld :sad:
Tot nu toe heeft het nog altijd niet veel opgebracht... buiten dan een paar gratis overnachtingetjes hier en daar...

Enfin, om het gezever over men film die iedereen ondertussen al kotsbeu is te doorbreken today's doodle:
blackjesus.jpg

General Lee

Legacy Member
Alé, daarmee kunt ge in een klap drie groeperingen tegen u in het harnas jagen: de katholieken, de zwarten en de zwarte katholieken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan