Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
0055.jpg


zweepje gegeven ipv paraplu.

Merci vr de feedback trouwens... :)

DieselPower

Legacy Member
de K lijkt een beetje op een X, deze spreekt mij precies wel iets meer aan dan die van uw vriendin. Boots mogen nog iets meer smooth van vorm en de onderkant van het kleedje zit precies ook nog niet goed? dunno :)

The recycleload

Legacy Member
ik vind ze echt cool leuke stijl vooral van inkleuren de tekening kan op bepaalde dingen nog beter, benen bijvoorbeeld, ik mis knieën, moet niet veel zijn maar ik mis ze :p.

Algemeen zijn ze echt nice!

dresse

Legacy Member
knieën!! Ik wist datk iets vergeten was!! :)

EN qua inkleuren, thx.. ben paar nieuwe dingskes aant gebruiken welke ik al lang wist ma om één of andere reden nog nooit had toegepast... inkleuren van lijnen bijvoorbeeld doet echt veel!...
Ook kleurde ik vroeger altijd met zwart men schaduwen en zette die dan op softlight boven men "color" layer. Ma tgeeft veel beter als ge die schaduwen met een bruintint kleurt en dan op softlight zet... geeft warmere schaduwen...

DieselPower

Legacy Member
dresse zei:
knieën!! Ik wist datk iets vergeten was!! :)

EN qua inkleuren, thx.. ben paar nieuwe dingskes aant gebruiken welke ik al lang wist ma om één of andere reden nog nooit had toegepast... inkleuren van lijnen bijvoorbeeld doet echt veel!...
Ook kleurde ik vroeger altijd met zwart men schaduwen en zette die dan op softlight boven men "color" layer. Ma tgeeft veel beter als ge die schaduwen met een bruintint kleurt en dan op softlight zet... geeft warmere schaduwen...
Ik trek mijn cyaan meestal wa omhoog voor de schaduw en mijn K slider een kleeein beetje. In illustrator dan :p

En lijnen inkleuren werkt voor mij ni altijd :unsure:

dresse

Legacy Member
illustrator... hoog tijd datk da prog ook is leer :)

en waar is men tweede nu weer gebleven. Argh, stomme telenet webspace!

Matt.

Legacy Member
'k Vind de eerste toch beter. Die tweede is ietsje te plat precies. :) (kniën, rok is precies ook wa te plat, kweeni... :) Van de eerste is de rechtervoet precies wa raar georiënteerd.

Voor de rest vind 'k 't nog steeds echt nice! 'k Wou dat 'k ook zo goe kon tekenen. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Niemand commentaar op de raar-gevormde en scheef-hangende tetten? :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kijken naar de tette doen jullie ni ofwa? :p
Tzal nen interessante meet worden dan, alle

DieselPower

Legacy Member
Pff tetten zijn gewoon extreem moeilijk om die perfect te krijgen.

dresse

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kijken naar de tette doen jullie ni ofwa? :p
Tzal nen interessante meet worden dan, alle

ik wel hoor! :hug:

mja, tetten is altijd mijn zwak punt geweest... Ik ben meer een poep-man :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan