Archief - REQ: ontcijfer de gsm tekst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Gissen doen we allemaal..maar de spitstechnologische oplossing ...heb ik nog niet gezien :)

fonne

Legacy Member
fartbunny zei:
zijn wij hier verzeild geraakt in een intregerende affaire? Een web van leugens en lust? :p

on topic: volgens mij is die laatste zin: "althans schatje jij wint"

idd :)
Heb iets ontdekt en wil deze foto's gebruiken om het ff onder de neus te duwen v/d rest van de familie en zoda ze haar shup kan afkuisen.

Lo_fi

Legacy Member
Aan de ene kant zou ik zeggen : "zou je dat wel op een forum gooien, daar het privé is?" maar aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig..*tweestrijd*

fonne

Legacy Member
nja boeit me niet. Van mijn part mag half belgie et wete :)
Na maanden van speculeren ben ik er achter gekomen samen met men broer dat ons moeder nen andere type heeft. En nu wil ik zoveel mogelijk materiaal tegen haar en ze hier buitenwerken. Me vader heeft/had een vermoeden volgens men grootmoeder maar nu nimeer of hij wilt et ni inzien. In iedergeval ik ga proberen ervoor te zorgen da haar hele leven en van hare lover na de rukker is ;). Was onze pa ni gaan werken met menne auto in de week had het al heel slecht kunnen aflopen. Zij blijft volgens mij nog hier omda ze financieel niet op haar beentjes kan staan :angry:. Half deze maand gaat ze samen met een vriendin op reis op onze pa zen kosten en rarara hare type werkt voor die firma. Het hele huis gerenoveerd op onze pa zen koste etc..... en da heeft em ni verdiend om zo behandeld te worden.

LunchBox

Legacy Member
mij spookt me alleen door het hoofd dat als je bewijsmateriaal op niets trekt je beter op zoek gaat naar iets meer tastbaars en overtuigends.. op het einde van de rit ga je afkomen met een bewerkte slechte foto waarop ze kunnen zeggen wat ze willen, slechte detective.

D-1337

Legacy Member
huur gwn zo nen detective in ,
kem da gelezen in den dag allemaal dat er da veeel mensen doen om overspel te bewijzen.
stond 4-5 bladzijden over ,

fonne

Legacy Member
Lunchbox zoals wat? Ik heb wel enkele foto's van het bericht dat al wat duidelijker leesbaar is.


D-1337 wete wa da kost? In het beste geval 300€ as ge pech hebt ettelijke 1000'en €'s en da ze is mij ni waard + onze vader mag nog van niks weten.
Als ge mee nen gerechtsdeurwaarder ga binnenstormen etc. is't al om zeep.

Lo_fi

Legacy Member
Weet jij trouwens zelf wat er op het berichtje staat fonne? Of wacht je af of er iemand het bericht leesbaar kan maken (wat ik sterk betwijfel).

Anders..we kunnen wel zorgen dat er staat wat er moet staan hoor ;)

fixer187

Legacy Member
Ik vraag me af waar de foto van het textberichtje dan vandaan komt...wie neemt er nu een foto hiervan. Als jij het bent wacht je totdat er ene van de sci hier binnen stapt en het even duidelijk maakt of je wacht tot er 1 iemand het juist gokt dat je toch kan zeggen zie hier het bewijs....

Erinyes

Legacy Member
Wat heeft je moeder JOU misdaan?

Mijn pa en mijn ma hebben waarschijnlijk alletwee een lover gehad, maar dat maakt hen nog niet tot slechte ouders.

Ik denk verder ook niet dat je moeder zelf tevreden is met de situatie dat ze niet wegkan bij je vader, aangezien ze financieel afhankelijk is van hem.

Ik vind dit wel een zeer respectloze manier om ervoor te zorgen dat je moeder "haar schup mag afkuisen". Een scheiding wordt nog steeds beslist door het koppel en niet door de kinderen.

fonne

Legacy Member
Ik weet maar al te goed wat er in het bericht staat.
En @ Erinyes. Laat geen half werk achter, eerst afmaken waar ge mee begonnen zijt en dan pas iet nieuw. Dan had ze het maar moeten afstappen voor ze mee hare lover begon, nu is't telaat en ze ga nog ferm spijt krijgen da ze er ni van in't begin e punt had achter gezet. Nu heeft ze al een jaar mee ons vader zen kl*te kunnen rammelen, nu wil ik ze buiten. Ben het beu om op diene schijnheilige smoel te zien, me broer krijgt hartkloppingen omdat em het zich allemaal te hard aantrekt etc. Sorry zo'n mensen zijn in mijn ogen niets meer waard :angry:

Repeltje

Legacy Member
ok voor deze thread fout gaat aflopen in een hevig discussie
waar ik dan zin in zou hebben om mij te bemoeien :p
wil ik erop wijzen da we on topic blijven
door het ontcijferen van dit mysterieus berichtje :unsure:

Erinyes

Legacy Member
Ik begrijp uw redenering wel hoor fonne..

Mijn ouders zijn gescheiden, en ze hebben allebei lelijke dingen gedaan int verleden, ze hebben allebei emotioneel afgezien, maar dat is volledig HUN zaak geweest in mijn ogen... Als kind kan ik daar moeilijk tussenkomen, aangezien ze allebei een verhaal hadden wat henzelf ten goede kwam en de ander in een slecht daglicht stelde... Wat er verder allemaal gebeurd is, weet ik waarschijnlijk nog niet allemaal.

En ivm de foto: als je weet wat er in het berichtje staat, waarom vraag je dan of wij dat kunnen ontcijferen?

Edit: repeltje ik wil zeker niet in een hevige discussie belanden, ik probeerde mij in zijn situatie te plaatsen, omdat ik mijn twijfels heb bij de aanpak van zijn situatie.

LunchBox

Legacy Member
imo zoekt fonne gewoon aandacht voor zijn thuissituatie.. (en dat zeg ik niet persé op een negatieve toon) kan me je situatie hoedanig goed voorstellen, maar zit in een volledig andere fase van het verhaal en kan je enkel de raad geven het hier niet op een soap te laten uitdraaien omdat wijselijke mensen terechte input zullen geven die je van tafel veegt door koppigheid.

dit laatste komt dan door die maanden/jarenlange ergernis ten aanzien van je moeder waar je je zowieso zult moeten overzetten, misschien niet nu maar binnen 5 jaar. ik zou dus ook oproepen om het bij het ontcijferen van dit tekstbericht te houden binnen deze thread en vraag je vriendelijk (fonne) om je thuissituatie van dit forum te houden omdat we daar gewoon zo'n verdeelde meningen gaan hebben. (de pubers die ook nix mogen van de mama vs de volwassene(re) mensen die het na jarenlange ruzie al hebben bijgelegd met de ouders)

je moeder heeft je op deze wereld gezet, like it or not ze verdient je respect al ware het maar voor de positieve zaken die ze zowieso in zich heeft en die jij momenteel niet ziet of wil erkennen.. meteen aan koppelen dat ook zij recht heeft op een eigen leven, zelfs wanneer de echtscheiding nog niet rond is -- logisch ook je wil ietwat zekerheid voor je uit een bepaalde situatie stapt.. als je op zoek gaat naar ander werk ga je ook niet meteen je ontslag indienen maar zorg je voor financiële zekerheid.

wat verder de ontsporing van uw ouders hun relatie heeft veroorzaakt daar kan je een derde speler in zijn maar de oplossing daarvan moet je volledig aan hen overlaten. komt erop neer dat je met de uitleg die je hier al hebt gegeven eerder 'stoer' overkomt ten aanzien van je ouders en hun situatie, jij hebt de oplossing voor ogen, jij ziet alles helder dus je zult hier eens actie gaan ondernemen.. lijkt me'n volledig verkeerde benadering en dat zal de toekomst nog zeker gaan uitwijzen.

fonne

Legacy Member
Het enige wat ik vraag/vroeg was of er een manier bestond dmv een of ander prog ofzo om da waas op die foto weg te werken zodat ik deze kan voorleggen aan men grootouders en vader.

Ivm andere die zich proberen in te leven niet proberen :), mijn visie op het leven en zo'n dingen is helemaal anders dan de gemiddelde mens, daarstraks op het werk enkele collega's laten verschieten toen er discussie was over begraffenissen etc en hoe ze er tegenover stonden. Ik kan u op een papierke geven dat ze mijn mening eerst niet snapten en raar gezichten trokken maar na tijdje kregen ze er begrip voor. Zo zie ik deze situatie ook.
En ivm die actie te ondernemen, ik zal het wel aan het licht moeten brengen, aangezien zij het niet wilt vertellen.

Erinyes

Legacy Member
Je kunt misschien proberen om de macro functie (soms met een bloemetje op je camera) aan te zetten om je camera te laten focussen op de tekst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan