Archief - REQ: ontcijfer de gsm tekst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fonne

Legacy Member
Bon, wie kan me helpen om de tekst die op de volgende foto staat duidelijk/leesbaar te maken dmv fotoshop ed.
Ik ken de niks van dit soort progs.
http://users.skynet.be/joske/test.jpg
Als iemand er in slaagt krijgt ie zo nog wa foto's. :)
En als deze hun nut hebben kunnen bewijzen in de zaak waarvoor ze bestemd zijn krijg hij/zij een kleine donatie van mijn kant ;)

dresse

Legacy Member
als er iemand daar in slaagt om da duidelijk te krijgen, wordt dat mijn persoonlijkge god :)

dresse

Legacy Member
idd, altijd lachen. krijgen ze daar ne crappy videoband binnen vol pixels en kunnen ze daar op miraculeuze wijze oneindig op inzoomen zoda ze het merk van pak kunnen lezen wa em draagt...

blaZe

Legacy Member
bewerkte digitale foto's van sms berichtjes op een GSM gaan nooit als geldig of doorslaggevend materiaal doorgaan.

success alvast.

Lo_fi

Legacy Member
Sorry maar ik vrees dat er weinig van te maken valt..Je moet toch ietwat houvast hebben ipv dit schimmig gedoe..

*als ik er wat zit op te staren kan ik een aantal flarden lezen..denk ik.. maar meer niet*

Brendman

Legacy Member
Haha, kvind wel zalig, heb da nogal is moete doen :$
Maar dees is wel moeilijk, tgeen dak eruit kan ontcijfere is:

tekst .....
tekst ....
het ...
schat je u lukt


gene vette dus :(

Lo_fi

Legacy Member
ik dacht dat het laatste was..."schatje jij bent.. of schatje jij kunt..."

Bigbuddha

Legacy Member
<sarcasm mode>
das toch duidelijk wat er staat.

"fonne, ik heb je bedrogen met je beste vriend, ik stap het af.
o ja, als je je afvraagt waar de hond is, zoek niet verder, die heb ik meegenomen."

en ja,

"opties" en "terug"
</sarcasm mode>

:evil:

Mistabeen

Legacy Member
Bigbuddha zei:
<sarcasm mode>
das toch duidelijk wat er staat.

"fonne, ik heb je bedrogen met je beste vriend, ik stap het af.
o ja, als je je afvraagt waar de hond is, zoek niet verder, die heb ik meegenomen."

en ja,

"opties" en "terug"
</sarcasm mode>

:evil:
-_- komaan zeg, kunde nu eens nie 5sec moeite doen, er staat duidelijk dat ze de KAT met zich heeft meegenomen

fixer187

Legacy Member



altijd ... ik
... die gunst
dus althans
schatje jij kunt


dresse zei:
idd, altijd lachen. krijgen ze daar ne crappy videoband binnen vol pixels en kunnen ze daar op miraculeuze wijze oneindig op inzoomen zoda ze het merk van pak kunnen lezen wa em draagt...

dat wordt ook niet met Photoshop gedaan he :p

Mistabeen

Legacy Member
ik denk toch dat u kunt is opt einde en nie jij kunt ze :p zeker alsk de breedte van jij of u of wa het ook is vergelijk me de u van kunt

Respawn

Legacy Member
kheb ditten...

kpeisdit.jpg


greetz

ge kunt d'er alles van maken op den duur eh.. :crazy:

of die thans vervangen door alleen ofzo.. kan er nimer on uit lol

fartbunny

Legacy Member
zijn wij hier verzeild geraakt in een intregerende affaire? Een web van leugens en lust? :p

on topic: volgens mij is die laatste zin: "althans schatje jij wint"

Boris Barowski

Legacy Member
"altijd ...ken. ik ben de ganse dag alleen... (schatje jij wint ?)"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan